Wat is een goede percentage 3bet pre in een 27 mans sit &go?
Lastige vraag. Ben zelf niet zo thuis in de 27 mans en zover ik het weet is het binnen de Nederlandse community een variant dat nauwelijks gespeeld wordt.
Op basis van de SNG's dat ik speel lijkt me een 3 bet% van zo'n 5% redelijk.
Al zul je zeker als je short handed (<=6 spelers aan tafel) speelt al gauw een hogere % halen denk ik.
Wat is jouw 3 bet% momenteel op de 27 mans?
Weet niet helemaal of het zo lukt, maar als je de 'Overall' report hebt openstaan. 'Overall' report kun je vinden door naar 'reports' te gaan en daarna 'More reports' en vink je 'Overall' aan.
Dan ga je naar 'More filters' , 'Tournement Filters' en dan klik je op 'Tagging: Filter op Tournement Tag' en dan filter je op '27-players' en druk je op de groene +knop en daarna op 'ok' klikt. Dan zijn als het goed is je stats gefilterd op 27 mans SNG's.
Andere mogelijkheid is om de 'Basic filter' te gebruiken en te filteren op de buy-inn van de 27 mans, maar dan moet je al geen games spelen in dezelfde buy-inn+rake klasse om dit te laten werken.
Mooi dat het je gelukt is. Een 3bet% van 7,25 lijkt me wel goed.
Eventueel zou je het kunnen vergelijken met de regulars die je bent tegengekomen of je er veel of weinig van afwijkt.