Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Spin & Go/Twister strategie

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
1,685 Weergaven
Tjoeny
PokerStrategist

Hoi,

Hopelijk post ik hier op de juiste plaats, ik ben na een (lange) pauze weer begonnen met poker:

Aangezien op Ipoker nog nauwelijks traffic is ben ik in de gedwongen zoektocht naar games uitgekomen bij de Twisters (Spin & Go bij Stars). Ik vroeg me af waar jullie je strategie op baseren? Voor mij is zo'n stakingcontract bij SpinLegends niet een optie dus ik ben op zoek naar andere mogelijkheden om mijn spel te verbeteren.

Buiten de videos hier en op Twitch heb ik niet veel kunnen vinden, dus ik vroeg me af hoe jullie aan je spel in deze variant werken? (Buiten ervaring opdoen natuurlijk)

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik weet niet of je de Engelse Spin & Go beginner strategy artikel hebt gelezen, want daar staat de basis in. Ook de Engelse threads Tim64 Live Jackpot/Spin/Twister Coachings - Strategy & Live Play en Spin&Goes - from Beginner to Winner - a course with Collin Moshman kunnen hierbij helpen.

Dus er is denk ik nog best veel informatie te vinden als je Engels van een redelijk niveau is.
Qua Nederlandse informatie is er eigenlijk niks te vinden. Hopelijk kun je hier wat mee.

Beantwoorden
Citeren
Tjoeny Topicstarter
Tjoeny
PokerStrategist

Bedankt! Mijn Engels is prima dus dat is geen probleem.

Edit: Dit is precies waar ik naar zocht nogmaals bedankt!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooi. Veel succes met lezen en je spel verbeteren :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Retsleppa
Legacy Member

Goede tip, bedankt!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Retsleppa
Goede tip, bedankt!

Mooi dat je er wat aan hebt. Misschien leuk dat jezelf voorstelt, zodat we jou beter leren kennen.

Beantwoorden
Citeren