Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Supterturbo mtt (on demand) op FTP

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
374 Weergaven

Dag iedereen,
ik speel nu al een maand of 3 bijna alleen maar superturbo's op ftp
ben bij de 2dlr 9handed begonnen en ben nu op de 20dlr beginnen spelen.
deze STT gaan goed, maar ik denk dat er nog veel meer value te halen valt uit de MTT superturbo's (on demand) die constant lopen op FTP en ook de gewone Superturbo mtt's.
heeft iemand al ervaring met deze te spelen?
any tips n tricks :p?
is het voordelig om laat in te schrijven, zodat de helft vd spelers er al uit ligt en je een aantal keer minder de blinds moet betalen, of is het beter om van in het begin in het toernooi te zitten?

grtz

3 reacties

Hey pokermum,

Ik speel zelf die hyperturbo's ook weleens. Je kan als je mee wilt spelen natuurlijk beter gelijk inschrijven. Op het moment dat de helft er al uitligt zijn de stacks om je heen zo groot dat je op die mensen allemaal al achterloopt. Bovendien is het ook zo dat de blinds al een stuk hoger zijn tegen die tijd.

De hyperturbo's zijn zeker winstgevend te spelen, alleen ga er wel vanuit dat er supergrote swings zullen gaan volgen, het is echt een suck-out fest :)

Succes

evdwal
PokerStrategist

Waarom blinds betalen tijdens de eerste 5 rondes donkfesting..

Ik log meestal in na 5-10 handen... dan zijn er iets van 20 bigstacks van 600-900 en liggen er 20 man uit... de andere 100 staan gewoon tussen de 255 en 330 (meeste op 300)..

Te vaak meegemaakt dat ik UTG+0/+1 of op de BB begon en dan eigenlijk aan de tafel zat met 2 van 6/945, 3 van 300 en ik met 255. Omdat er altijd een paar zijn die met any-2 all-in gaan in de eerste handjes...

Als dan weer de blinds langskomen heb je helemaal geen foldequity meer met 195 chips. Dus ja, iets later beginnen :)

Alternatief is meedoen met de All-Ins... Als je verliest dan hoef je ook niet verder te spelen dus kost het geen tijd... als je wint heb je een mooie stack en dan kan je gaan harken - je krijgt ongeveer 4:1 foldratio op 90-120chip raises van de Bigstack (met any2, any position) - soms moet je dan nog 1BB bijleggen voor de all in, of kan je je hand folden als iemand vet over de top gaat en je geen pot-odds hebt, of kan je een flopje zien als iemand called. :)

Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Hey pokermum,

Ik speel zelf die hyperturbo's ook weleens. Je kan als je mee wilt spelen natuurlijk beter gelijk inschrijven. Op het moment dat de helft er al uitligt zijn de stacks om je heen zo groot dat je op die mensen allemaal al achterloopt. Bovendien is het ook zo dat de blinds al een stuk hoger zijn tegen die tijd.

De hyperturbo's zijn zeker winstgevend te spelen, alleen ga er wel vanuit dat er supergrote swings zullen gaan volgen, het is echt een suck-out fest :)

Succes

Dit :)