Beste pokerspelers ,
Na terug klein maandje te pokeren met ups and downs begin ik wat te twijfelen wat ik zou spelen van variant.
Zelf heb ik even de 0.50 $ turbo 45's gespeeld wat niet echt super ging ( ben ook maar gestart natuurlijk )
Ik zie dat veel spelers hier wel redelijk goed de turbo's kunnen beaten.
Varieert van 180's / 45 's / STT's / etc..
Mijn vraag is hoe hebben jullie zo goed kunnen aanpassen aan die turbo's ?
Na wat opzoek werk zou mijn hourly hoger moeten liggen bij de turbo's dan non turbo's. Na kleine 150 games te spelen op turbo's en non turbo's zie ik dat ik meer verdien op de non turbo. Het enige dat ik heb dat ik soms 3 uur zit voor 1 45 man toernooi wat wel lang is.
Zelf ben ik er mij van bewust dat de turbo ook meer variance is , dat je ROI er ook stuk lager zal liggen dan de non turbo's.
Ben al eens aan de video's begonnen hier op de site maar ik bekijk zowel 45 mans en 18 mans.
Ik zou willen kiezen voor turbo variant waar er minder variance is en met een veilige BRM. Momenteel sta ik nu op 172 $ , denk wel dat ik even uit de voeten kan op de 1.50 $. Natuurlijk wil ik genoeg leren , daar ben ik hier dan ook voor. Zoals donbartos zegt in zijn video , op de micro's moet je niet denken aan wat je verdient maar wat je leert. Ben ik volledig mee akkoord maar het is ook leuk dat er geld bij komt ipv afgaat.
Misschien zou het handig zijn van spelers hier dat zij kunnen zeggen welke variant misschien beter bij me past. Waar ik zeker voldoende zou op kunnen leren. Vroeger speelde ik altijd de 9mans sng's wat redelijk goed te doen was voor me.
Denk dat een 9 man dan wel verschilt van een 18 / 45 man.
Het gaat me nu even niet om het geld , maar om te leren de turbo's goed te kunnen spelen. Graag zou ik dan als ik het al wat beter kan een turbo MTT spelen , of gewoon een 180 man als mijn BR het toelaat.
Hopelijk kunnen sommige turbo spelers hier wat leuke feedback geven hoe zij gestart zijn op de turbo's. Welke variant zij speelden en misschien ook erbij zeggen waarom.
Groetjes Kleinevis