Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Waar kan ik het best beginnen?

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
438 Weergaven
pbijvoet
PokerStrategist

Goedemorgen iedereen,

ik heb me sinds een tijdje ingelezen en gekeken in de mtt SnG's en wilde weten op welke site en toernooitjes het makkelijkst beginnen is. Ik ben niet van de turbo's (nog niet iig).

3 reacties
Roodbaars1986
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pbijvoet
Goedemorgen iedereen,

ik heb me sinds een tijdje ingelezen en gekeken in de mtt SnG's en wilde weten op welke site en toernooitjes het makkelijkst beginnen is. Ik ben niet van de turbo's (nog niet iig).

Ligt aan meerdere dingen, het ligt aan je bankroll, het ligt aan wat je zelf fijn vindt. etc.

Ik denk dat als je net begonnen ben dat je voor volume eigenlijk wel het beste op Stars kan beginnen om op deze manier jezelf een weg naar boven te grinden.
Deze bieden ook veel lowstakes games aan namelijk.
Probeer een goed BRM te houden, met sng's en mtt's kan je snel grote swings hebben mocht alles tegenzitten.

Het is denk ik het makkelijkst om meteen met een variant te beginnen die je eventueel het beste zal liggen.
Je kan de one table SNG's proberen om op deze manier jezelf wat omhoog te gaan werken.

het meeste aanbod is denk ik op stars en fulltilt velden daar zijn meestal wel groot
op titan ook leuk aanbod velden een stuk kleiner
en zoals roodbaars al zegt BRM heel belangrijk

succes met je keuze en aan de tafels

_cool: :f_cool: _cool:

pbijvoet Topicstarter
pbijvoet
PokerStrategist

Ik zit zelf te denken aan de 27 en 45 mans variant en misschien zelfs de 90, geen turbo dat gaat me (nog) te snel, wil eerst aan me spel werken.
heb op stars nog wat BR over en wil met $15 beginnen op een nader te bepalen room.
Ik zat ook op FT te kijken, maar daar is de kleinste zeker de 1+0.2 als je geen tubo wilt.