Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Wat zeggen mijn winnings per blindlevel?

9 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
484 Weergaven
DodoBrabbel
PokerStrategist

Ik heb met PT3 wat grafieken getekend van een boel 3 en 6$ STT. De grafieken geven de showdown en non-showdown winnings in BB per gespeelde hand.

De 1e grafiek is van de blindlevels 10/20 en 15/30 samen. Ik win chips maar verlies er veel zonder showdown. Is het goed om me spel daar te veranderen? En zo ja hoe? Of kan ik daarvoor het beste in de cashgame strategie duiken?

De 2e grafiek is van de levels 50/100, 75/150, 100/200 en 100/200/25. Ook hier verlies ik veel zonder showdown. Zou dit kunnen duiden op teveel steal/folden? Of op te weinig restealen? Of nog iets anders?

De 3e grafiek laat de levels 200/400/25+ zien. Ben ik hier te loose aan het stealen? Ik zit schijnbaar te vaak met een slechte hand all-in?

8 reacties
caroline29632
BlackMember

Ik denk dat je wat aan het overanalysen bent.
Denk even goed na over welke strategy je gebruikt. Is het dan normaal dat je NSDW negatief zijn in de eerste levels? Is het dan normaal dat je vaak met een slechte hand all in bent in latere levels?

Heb echt de indruk dat vele SnGspelers op dit forum hard hun best doen, maar eigenlijk niet goed weten waar ze mee bezig zijn.

Also 6$ STTs maar 3% ROI halen over 271 is niet echt super. Kan natuurlijk variance zijn, maar wss heb je wel wat leaks in je game. Zoek die dan niet door zoiets te doen, maar analyseer eens wat handen waar je bv in early blindlevels broke gaat of bv bubbled.

Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Ik denk dat je wat aan het overanalysen bent.
Denk even goed na over welke strategy je gebruikt. Is het dan normaal dat je NSDW negatief zijn in de eerste levels? Is het dan normaal dat je vaak met een slechte hand all in bent in latere levels?

Heb echt de indruk dat vele SnGspelers op dit forum hard hun best doen, maar eigenlijk niet goed weten waar ze mee bezig zijn.

suggesties om beter te doen zouden leuk zijn :)

DodoBrabbel Topicstarter
DodoBrabbel
PokerStrategist

@ Caroline
Het is de bedoeling om TAG te spelen in de early fase. Maar ik heb altijd het idee dat de NSDW dan nog op 0 moeten uitkomen uiteindelijk. Wil je zeggen dat ik dat verkeerd heb?
Voor de late fase is het normaal dat ik zo nu en dan met een slechte hand all-in ben. Maar ik zou verwachten dat door pot-odds ik uiteindelijk een positieve SDW zou hebben. De sample is niet erg groot dus de grafiek zegt daar niet zoveel.
Wat denk je van de midden fase?
Ik review regelmatig mijn spel en post handen waar ik over twijfel na analyse. Nu probeer ik een keer mijn spel op een andere manier te bekijken.

@ Delta
Ik heb vast leaks in me game, iedereen heeft leaks in zijn game. Maar 270 SnG is echt totaal geen sample en me ROI zegt daar helemaal niets.
Wanneer ik in de early phase broke ga zijn er 2 mogelijkheden: Villain fold en mijn NSDW gaat omhoog, of villain callt en dan ga ik naar de showdown. Dat is het dus niet.

Oorspronkelijk gepost door Deltathree
Kan natuurlijk variance zijn

Oorspronkelijk gepost door DodoBrabbel
@ Delta
Maar 270 SnG is echt totaal geen sample en me ROI zegt daar helemaal niets.

Gangstahhh
PokerStrategist

270 is opzich een beste sample

dustje
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
270 is opzich een beste sample

nee

270 is dan mss geen sample om ROI aan te tonen maar in dit geval is de 270 SNG's volgens mij wel een deftige sample om tenminste toch tendenzen aan te tonen.

Je speelt in dat aantal SNG's best wel een pak handjes en zo kun je dus volgens mij wel iets opmerking mocht er echt iets mis zijn.

Het lijkt me bv wel duidelijk dat in die eerste graph de tendens vastligt, en of je nu 9k handen hebt , of 90K , de grafiek zal er soortgelijk uitzien?