Wat SDK zegt... Mooie resultaten maar ik zou alleszins eens een BRM uitwerken. De Hot $5.50 is eigenlijk al te hoog voor een bankroll van $200. Voor een normaal toernooi heb je toch best al 100 BIs, en voor een turbo is dat eigenlijk nog hoger. Dus een Hot $5.50 zou ik zeker nooit spelen met $500 of minder, tenzij misschien als eenmalig shot als er voor de rest geen aanbod is.
EDIT: idem trouwens met Rebuy toernooien. Weet niet of je Rebuys/Addons genomen hebt. Indien wel, wordt zo een toernooi dus snel behoorlijk duur en moet je die totale kost als de BI zien. Als je de Rebuys/Addons niet neemt, dan doe je jezelf eigenlijk tekort en ben je mathematisch in het nadeel tegenover de spelers die het wel doen. Zelf beschouw ik de gemiddelde ware buy-in van een rebuy toernooi als 7x de normale prijs, wat overeenkomt met 3 dubbele rebuys + 1 addon. Dus een $3.50+R komt voor mij overeen met een non-rebuy toernooi van rond de $24.
Zelf heb ik nogal eigenwijze manier van BRM. In plaats van te zeggen hoeveel BIs ik nodig heb, doe ik het andersom: gegeven de buy-in, de snelheid (reg, turbo, hyper..) en aantal spelers bepaal ik welk percentage van mijn BR ik maximaal wil spenderen aan dat toernooi. Redenering erachter is dat als je een mix speelt van kleine en grote, trage en snelle, SNG en MTT... toernooien, het heel lastig wordt om te zeggen dat je x BIs nodig hebt. Voor regular HU SNGs heb je bvb al veel minder BIs nodig dan voor grote hyper MTTs.
Klinkt ingewikkeld, maar eigenlijk lees ik dat gewoon af van mijn BRM Excel sheet. De hele redenering erachter, vind je hier : https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=720364#post720364 (de Excel zit in de laatste post in die serie).
PS: en nu overmoedig een Hot $22 gaan spelen is dus alleszins niet de manier om met je BR om te gaan ;).