Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] winrate

9 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
1,366 Weergaven

Wat is eigenlijk een acceptabele winrate (ROI) bij SnG's? Of verschilt dat per limiet (ik speel nog lage limieten)? En bij welke sample?

8 reacties
donkament
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door gigagonnie
Wat is eigenlijk een acceptabele winrate (ROI) bij SnG's? Of verschilt dat per limiet (ik speel nog lage limieten)? En bij welke sample?

dit verschilt van speler tot speler. van structuur turbo vs non turbo. limiet. rake en sitngo type. dus als je niet meer zegt. kan ik u niet echt een % geven

joyceenbob
PokerStrategist

iedere roi in de + is acceptabel imo.

maar ik denk dat dit per persoon verschilt, hoeveel ervaring heb je wat zijn je verwachtingen etc.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Okay, ik speel momenteel non-turbo, 27-mans SnG, 3,40 buy in, blind levels 10 min. Does that help?

joyceenbob
PokerStrategist

persoonlijk denk ik dat een redelijke speler daarop een roi van >50% kan halen mits je genoeg speelt. maar zoals ik zei dat is voor iedereen verschillend, hoe lang speel je al en hoeveel en is dat voornamelijk sng/mtt/cash?

met welk roi speel je ze momenteel? en ben je daar tevreden mee?

donkament
PokerStrategist

in de non turbos denk ik dat voor een goede speler tussen de 15%-25%roi zeker haalbaar moet zijn. ik speelde de 18-27-45 man non-turbos 5.50$ en had een roi van 19% over 846 games.

je roi zal in het algemeen hoger zijn dan de singe table sitngos.
ook zal die hoger zijn dan de turbo mtsng omdat je meer tijd hebt je edge te gebruiken. maar natuurlijk zul je meer volume draaien door de turbos te spelen.

Samwise90
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door joyceenbob
persoonlijk denk ik dat een redelijke speler daarop een roi van >50% kan halen mits je genoeg speelt. maar zoals ik zei dat is voor iedereen verschillend, hoe lang speel je al en hoeveel en is dat voornamelijk sng/mtt/cash?

met welk roi speel je ze momenteel? en ben je daar tevreden mee?

roi van 50%?????

denk eerder 5%+ als je dat haalt over grote sample

DodoBrabbel
PokerStrategist

5% is goed te doen lijkt me, 10% is leuk en 15% is een goed doel (voor mij iig)

Thormtos91
Oldschool Grinder

ligt ook wat aan de site (stars/ft tegen de rest)

en ik denk dat als je gaat voor 15-20% je wel een redelijk doel hebt waarbij je ze toch behoorlijk beat hoor :P

10% voor 9/10 man sng's

en meer voor 45man/90man/180man