Als ik de Moneybookers site goed begreep, is dit simpelweg niet meer mogelijk??
Beetje balen, aangezien ik MB in euro's heb staan (aangemaakt toen ik alleen Titan had en die stond toen in euro's) en me dus krom betaal aan exchange rates
Heb het zelfde bij Neteller maar ik denk dat ik een account bij Moneybookers ga aanmaken en deze daar in dollar zetten.
Als VIP kan je (denk ik) zowel een account in € als in $ hebben. Dacht dat het iets was van maandelijks $10k transfer ofzo...
(((Je moet 3 maand 6K$+ transfers hebben voor VIP en dan zijn worden de exchange rates in elk geval kleiner, van die 2 accounten (€ en $) heb ik niets gelezen.
Kwas de verschillen tussen Neteller en Moneybookers aan het bekijken daarom dat ik dit tegen kwam.)))
Sorry, foutje, dit was bij Neteller bij Moneybookers daarvan niets gelezen.
Als je bij Moneybookers >€10k in een maand transfert moet je mailtje sturen en kun je VIP worden. Als VIP mag je 2 accounts hebben
huh ik snap het ff niet. kan je nu niet meer je dollars die op pokersites staan naar moneybookers halen ?
Oorspronkelijk gepost door Rienk
huh ik snap het ff niet. kan je nu niet meer je dollars die op pokersites staan naar moneybookers halen ?
Tuurlijk wel maar als je account in € is moet je een exchange rate betalen van enkele %. Als je account in $ is niet.
neteller voor euries, en moneybookers voor dollars, is ook een optie, althans zo heb ik het
btw, via de bank zijn rates/spreads veel kleiner
wat zijn dan de kosten als je geld verscheept van een Netteller ($) naar een MB (€)? De gewone exchange rate?
En nog iets totaal anders,
Is het mogelijk dat iemand anders (b.v. een vriend oid) geld van zijn pokeraccount naar mijn Moneybookers account stuurt? (ook wanneer ik via datzelfde account op de zelfde site later nog een deposit wil maken??)
Oorspronkelijk gepost door Tjoeny
Is het mogelijk dat iemand anders (b.v. een vriend oid) geld van zijn pokeraccount naar mijn Moneybookers account stuurt? (ook wanneer ik via datzelfde account op de zelfde site later nog een deposit wil maken??)
Nee dat is niet mogelijk. Hij kan het wel naar zijn eigen moneybookers sturen en dan gewoon met zijn moneybookers account het geld naar jou overmaken.
Ok jammer want ik wilde eigenlijk een deel van mn pa's bankroll overnemen aangezien die het pokeren een beetje beu is
Helaas heeft hij niet echt zin om een MB account te gaan maken dus dat zal lastig gaan worden
Gewoon overzetten met zijn pokeraccount naar de uwe, is het op een andere site zorg dat jij daar ook een account hebt en zet het zo over.
Dat is inderdaad een goed idee
Alleen mis ik dan een dikke first deposit bonus maarja idd een goede oplossing thanks