Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Mastercard

36 Berichten
22 Gebruikers
0 Reacties
10.1 K Weergaven
DrPingu
Oldschool Grinder

Iemand hier ervaring mee?

Kost blijkbaar wel jaarlijks 10 euro?

35 reacties

ik heb vandaag een moneybookers kaart aangevraagd, schijnt overal te werken waar mastercard wordt aanvaard. Deze kost ook 10 euro per jaar.

raymond20001
PokerStrategist

Heb zelf een mastercard en een visa card, nooit geen problemen gehad, betaal gem. 1 a 2 pm, heel handig, je kunt ook geld vanuit je pokeracc. laten storten

Mstlc
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door DrPingu
Iemand hier ervaring mee?

Kost blijkbaar wel jaarlijks 10 euro?

Die van Neteller is volledig gratis :P

Maar die dingen zijn idd gewone Mastercards en worden dus overall aanvaard waar men Mastercard aan neemt.

caroline29632
BlackMember

Mijn is al onderweg :D

er is dacht ik wel een groot verschil tussen de variabele kosten tussen moneybookers en netteller.

Maar als je van plan bent om een mastercard te nemen neem ik aan dat 10 euro/jaar niet het einde van de wereld kan zijn.

Btw je kunt met je mastercard bij moneybookers 250 euro per dag afhalen aan slecht 1.8 euro per transactie.

superjunk
PokerStrategist

Stuk goedkoper dan die van Neteller dus, dat kost 4euro per keer.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Daarom bij Neteller gewoon het max. opnemen (740 euro of zo), dan ben je relatief goedkoper uit.

superjunk
PokerStrategist

Ik dacht dat je maximaal 200 euro per keer kon opnemen.
Maar dat is veranderd =)

Effective November 21 2008, the ATM withdrawal limit has been increased to 750 EUR (or equivalent in local currency).

heb zelf ook een card van MB, probleem is allen dat je max 250 kan pinnen aan een fee van 1.80
betalen in winkels is een max van 1000 per dag

card kost inderdaad een tientje per jaar

Neteller card kost je een vermogen om mee te betalen/geld op te nemen, ik dacht iets van $6 per transactie :f_eek:

Mstlc
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door tuneboy2301
heb zelf ook een card van MB, probleem is allen dat je max 250 kan pinnen aan een fee van 1.80
betalen in winkels is een max van 1000 per dag

card kost inderdaad een tientje per jaar

Neteller card kost je een vermogen om mee te betalen/geld op te nemen, ik dacht iets van $6 per transactie :f_eek:

Is enkel om geld uit de muur te halen... $6/€4 afhankelijk van de currency van uw account.

Rest van de transacties zijn gewoon gratis. Dus als je slim bent bestel je gewoon zoveel mogelijk dingen online en betaalde u aankopen in winkels waar ge met mastercard kunt betalen van u neteller account.

hmm dan moet ik toch eindelijk eens gaan overstappen naar netteller denk ik :D

kost iets teveel om te pinnen met MB :D

zit er trouwens bij neteller een limiet aan de "winkelaankopen" ?

bij MB is dit dus 1K, wel vervelend als je een aankoop doet van 1K+

Effective November 21 2008, the ATM withdrawal limit has been increased to 750 EUR (or equivalent in local currency).

Net+ Mastercard prepaid creditcard is in mijn ogen gewoon t goedkoopste en handigste, vroeger moest je met neteller nog je geld op de acc van je kaart zetten, nu is dit direct gelinked,... kan zometeen dus naar de bank lopen en daar gewoon 750 pinnen....

Ik weet niet of je ook maar voor 750 euro bij een pos kunt betalen, maargoed, vind zelf 750 ook wel netjes als het allemaal winst is ;)

is the exchange rate bij moneybookers niet lager?

For transactions involving currency conversion Moneybookers adds 1.99% to our wholesale exchange rates for foreign currency.

bobm78
Poker Player

Hij is er nu eindelijk ook in Nederland.. mijne is al onderweg :)

Yoghi
BlackMember

Hij is er al 4 maanden in Nederland :)

bobm78
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Hij is er al 4 maanden in Nederland :)

Huh? niet bij mij hoor, kreeg pas paar weekjes terug bericht van ze. Had ze al mailtje gestuurt waar ie bleef, maar zou antwoord krijgen als ie beschikbaar was, en dat was in mijn geval dus pas aantal weken terug.
Neteller was er al wel, maar daar kreeg ik mijn verificatie niet snel genoeg rond, stelletje knuppels daaro.. :)

jarusso
Oldschool Grinder

de mijne word ook opgestuurd wel wat makkelijker en sneller als hele tyd gaan whitdrawen...

OldNAn
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door jarusso
de mijne word ook opgestuurd wel wat makkelijker en sneller als hele tyd gaan whitdrawen...

Ja daar wordt je ook stront ziek van elke keer ...