Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Neteller MasterCard

8 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
1,526 Weergaven
Mivaro92
Oldschool Grinder

Ff een vraagje,

Is het via neteller mogelijk om geld te sturen naar iemand anders z'n bank behalve degene die je "registreert" dus? Wil namelijk via neteller, geld overmaken nu naar iemand.

En die neteller MasterCard. Vanaf het moment van aanvragen. Binnen hoelang heb je alles binnen? Kaart + pincode.

Alvast bedankt, Mike

7 reacties
Mivaro92 Topicstarter
Mivaro92
Oldschool Grinder

Ook graag jullie ervaring met die online kaart. Krijg je dan pincode alleen thuisgestuurd ?

Muskaatnuss
PokerStrategist

ik heb zo een kaart in mijn bezit.. je krijgt de kaart per post en dan apart nog eens de code ook thuisgestuurd...

ik weet dat je online betalingen kan doen en met de kaart kan betalen en geld afhalen maar over geld overmaken naar anderen weet ik niks , heb da nog nooit gedaan..

grtz

Musk

Mivaro92 Topicstarter
Mivaro92
Oldschool Grinder

En binnen hoelang heb je het thuis?

tweelingen
BlackMember

binnen 2 weken volgens mij

noisecore
Oldschool Grinder

21 business days :) heb de mijne op 21mei aangevraagd dus die zal hier binnen een week of 2-3 wel zijn :). Het staat overigens duidelijk aangegeven hoelang die shipment duurt hoor.

Nu die 21 business days moet je met een korrel zout nemen, dat is de maximum ik denk dat het gemiddelde rond de 12-13 business days ligt voor EU

Mivaro92 Topicstarter
Mivaro92
Oldschool Grinder

Duidelijk antwoord, thanks ;-) maar overboeken kan dus niet naar andere bankrekening??

Chivaz1
Elite Grinder

niet dat ik weet.
je kunt beter even op de site van Neteller bij de FAQ of de support kijken.