Als ik nu weer geld van mijn neteller account wil over laten maken naar mijn bankrekening. Komen hier dan extra kosten bijkijken, en zoja hoeveel dan?
Als dat het geval is, zijn er andere goedkopere oplossingen voor?
Als ik nu weer geld van mijn neteller account wil over laten maken naar mijn bankrekening. Komen hier dan extra kosten bijkijken, en zoja hoeveel dan?
Als dat het geval is, zijn er andere goedkopere oplossingen voor?
Er komen kosten bij , bij mij was dit 7 euro.
Gisteren nog eens gepind met mijn kaart en ging 4 euro af.
Normaal kan je lijst vinden op Neteller hoeveel de kosten zijn.
Moneybookers is veel beter IMO...
Je kan dagelijks 250$ pinnen, dit kost je 1.80euro.
Of je kan met je gratis mastercard betalen in winkels waar mastercard aangenomen wordt. En dit volledig gratis.
Zo'n kaart heeft wel één jaarlijkse kost van 10 euro
Ik raad je sterk aan om direct van de pokerclient naar je bankrekening te laten storten.
Neteller vraagt $10 fee + exchange rate fee. Pokerstars bvb doet dit voor niks.
Tip: als het een klein bedrag is, betaal met de neteller kaart in de winkel (dan zijn de kosten voor de winkel
) Edit; kaart is gratis
In dit linkje vind je een overzicht met kosten.
En ja wat is beter dat ligt maar net aan hoe vaak je uitcasht. Ik cash bijv. 1x per jaar uit via Neteller card dus dat kost met 4 euro en dat is beter dan de 10 euro die de MB kaart kost.
Is dus puur kwestie van je eisen op rijtje zetten en zo berekenen wat het beste voor je is.
Hoe zit dat eigenlijk met die neteller kaart als je account in $ staat? Kan je hier dan gewoon in de winkel mee betalen of niet?
Oorspronkelijk gepost door Nillze
Hoe zit dat eigenlijk met die neteller kaart als je account in $ staat? Kan je hier dan gewoon in de winkel mee betalen of niet?
Waarschijnlijk wel maar dan zul je wel extra kosten hebben ivm omrekenen van $ naar €. Je kunt ook gewoon pinnen met die kaart....
Neteller neemt security erg serieus... ik was weer is aan het klagen dat ze geen 2-step verification of RSA verification hebben. Kreeg een zeer lange email maar het begon vrij slecht
Dear Robin,
Thank you for your e-mail.
Please be advised that unfortunately we currently not offering security tokens as they have not proven to give any additional account security.
Hoeveel kan je eigenlijk in 1x pinnen bij een automaat met neteller?
Ik zie staan 1000 per dag, maar kan dit dan met 1x pinnen? Of moet je dan meerdere keren pinnen en dus ook die 4$ dat aantal x betalen?
Oorspronkelijk gepost door xinax123
Hoeveel kan je eigenlijk in 1x pinnen bij een automaat met neteller?
Ik zie staan 1000 per dag, maar kan dit dan met 1x pinnen? Of moet je dan meerdere keren pinnen en dus ook die 4$ dat aantal x betalen?
Nee kan gewoon in 1 keer, je betaald ook maar 1 x de kosten dan