Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] problemen met de belastingen?

11 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
5,339 Weergaven
lylyhif
PokerStrategist

kan je met een account bij moneybookers, problemen met de bealstingen krijgen? Moet je dat aangeven of niet.

Ben van Belgie

10 reacties
TobinqBe
Oldschool Grinder

Niet aangeven tenzij jet 100k'n overzet natuurlijk maar dat denk ik niet :)

Nee dat hoef je niet aantegeven, wel het geld dat erop staat.

Gewoon net doen alsof je niks weet net zoals iedereen hier, totdat je zoveel verdient dat de belasting er vanzelf wel achterkomt en contact met je opneemt.

lylyhif Topicstarter
lylyhif
PokerStrategist

en als je nu een paar keer een groot bedrag van je moneybookers account op je rekening zet, en ze zien dat, wat kan er dan gebeuren?

TobinqBe
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door lylyhif
en als je nu een paar keer een groot bedrag van je moneybookers account op je rekening zet, en ze zien dat, wat kan er dan gebeuren?

Define groot?

Banken hebben een meldingsplicht boven x aantal euro's, er bestaat wel enige verwarring hoeveel dit is in België.

Ik dacht altijd 10k maar heb het eens gevraagd aan nen maat van mij die bankverantwoordelijke is bij Dexiafiliaal en die zegt dat deze niet geldt voor particulieren.

Oorspronkelijk gepost door lylyhif

Dan willen ze kansspelbelasting van je hebben. En dan kan je weer kiezen tussen braaf betalen of een advocaat inschakelen die een rechtzaak tegen ze aanspant voor je.

Hoe groot is die kansspelbelasting eigenlijk?

Ik dacht dat banken alleen een meldingsplicht hadden als ze een vermoeden hebben dat het misdaadgeld is. En dus niet dat ze elke storting van +10K moeten melden.

raymond20001
PokerStrategist

en hoe groot is de kans dat je kansspelbelasting moet gaan betalen?

MagicNo14
Oldschool Grinder

Interessante thread dit. Kunnen we hem aub openhouden en updaten als er zaken veranderen. Want er is nogal veel beweging in het beleid hierrond de laatste tijd heb ik de indruk.

DukeFreedom
BlackMember

Interessant gedachtenexperiment... Kansspelbelasting op de kans dat je kansspelbelasting moet betalen. ♠_evil: