Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Skrill steelt: help?

15 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
2,478 Weergaven
j0na1234
PokerStrategist

Ik ben een tijdje inactief geweest in het poker milieu. Toen ik me weer wou inloggen bij Skrill (deze heette nog moneybookers toen ik de account aanmaakte) moest ik mijn wachtwoord opnieuw instellen voor veiligheidsredenen.

Nadat ik dit gedaan had vond ik een heel onaangename verrassing.

Spoiler

Wat moet ik hier mee doen? Zou ik mijn geld terug krijgen als ik een boze mail stuur?
Wat een oplichterij is me dat, ik ben woedend.

Beantwoorden
Citeren
14 reacties
Hesticus
PokerStrategist

Hi j0ana1234,

Ik heb even gezocht op het internet en inderdaad, ze zijn met nieuwe terms & conditions gekomen.

Spoiler

""We would like to inform you of a change to the existing Service Fee available at the ?Fees? Section of our Website. The Service Fee applies to Skrill Accounts registered for private purposes if the account holder has not logged into or has not made a transaction using the Skrill Account within the last 18 months (the ?Inactivity Period?).

Please note: the Service Fee does not apply to VIP Accounts as defined in the Skrill VIP Terms and Conditions and Skrill Accounts used for commercial purposes.

The Inactivity Period will change from 18 months to 12 months from 25/12/2012 (the ?Effective Date?). There is no increase in the Service Fee.

Accordingly, your Skrill Account will remain free of Service Fee if you log into or make a transaction using your Skrill Account in a 12 month period. If you do not do this, the Service Fee of 1.00 EUR (or equivalent) will be deducted monthly from your Skrill Account balance, if any.

The change will apply from the Effective Date unless you object and notify us that you wish to terminate your Skrill Account in which case your Skrill Account and the Terms of Use will be terminated upon receipt of your notice and without charges. You can do this at any time by contacting Customer Services . If you do not object to the change before the Effective Date, we will take this as your acceptance of the change.

Best wishes,

Skrill (Moneybookers) customers

Hoop dat dit helpt en succes hiermee.

Cheers,

Hesticus

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Balen maar vrees dat je er weinig aan kunt doen aangezien het in hun voorwaarden staat.

Maar ja een mailtje sturen kan uiteraard nooit kwaad :f_cool:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hopelijk lukt het toch nog om wat terug te krijgen als je contact met hen hebt gehad.

Beantwoorden
Citeren

Dit is idd oplichterij.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Als het duidelijk in de voorwaarden staan. Dan is oplichterij een groot woord.
Zo betaal je voor je bankrekening vaak ook bankkosten.
Al compenseert de rente dat vaak ruimschoots dat je hier natuurlijk niet hebt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Welke rente krijg je tegenwoordig nog op een bankrekening...... :f_pleased:

Beantwoorden
Citeren

Een moderne uitdrukking voor oplichterij is: "iedereen wil een deel van de pot", dus zullen we samen eerlijk delen. Delen van wat eigenlijk niet van jou is. Dat men het dan netjes verpakt in een rijtje voorwaarden doet daar niet aan af. Sterker nog: die voorwaarden zijn juist nodig om dit voor elkaar te krijgen.

Tegenwoordig is het ook zo dat men je recht in je gezicht zegt dat ze je gaan bestelen.

Ik blijf het maar vreemd vinden dat de overgrote meerderheid van de bevolking dit maar normaal vindt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Daarom moet je de voorwaarden ook eerst goed lezen voor je met een bedrijf zaken gaat doen natuurlijk.
Dat wordt volgens mij vaak niet gedaan en daar wordt vast ook misbruik van gemaakt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Normaal vinden is een groot woord maar ja zoals eerder aangehaald voor een bankrekening betaal je ook gewoon geld om die te mogen hebben. En ja veel mensen lezen die voorwaarden niet maar ja je tekent er vaak wel op een of andere manier voor en dus is het bindend. Het is sneaky maar ja niet veel aan te doen vrees ik.......

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Mwah, hun termijn voordat je gaat dokken is nog behoorlijk lang. Daar ken ik wel slechtere, zoals banken, brokers en diverse pokerrooms.

Banken vragen regelmatig geld (alsof ze niet genoeg krijgen) en veel brokers en zelfs pokerrooms vragen al na enkele maanden poen (en dan vaak veel meer).

Zo heeft mijn broker pas de termijn verkort naar 2 maanden en pakt dan meteen €20 en daarna steeds meer. Da's voor mij wel een reden om een ander te zoeken.

Met deze kan ik (nog) wel leven, al moet het niet veel korter worden.

Beantwoorden
Citeren
j0na1234 Topicstarter
j0na1234
PokerStrategist

Ik heb er mij bij neergelegd bij hun beslissing want ik kan de support niet overtuigen voor een refund. Ik zorg voortaan dat de rekening leeg is op mijn skril, dan kom ik niet voor onaangename verassingen.

Ik heb eigenlijk nog ,al bij al, "geluk" gehad. Ik probeerde hetzelfde bij netteller (inloggen na heel lange inactivity) en daar is mijn account gesloten

Spoiler

MAIL naar support NETELLER:
Thank you for contacting us.

Please be advised that your NETELLER account has been permanently closed due to prolonged inactivity over it. We advise you to create a new NETELLER account with the same personal information, only the email address has to be different. If the account gets frozen by our system, please contact us over the phone and our agents will open it for you after a quick phone verification

Geen idee hoeveel geld ik verloren heb hierdoor.. (vermoedelijk $0 tot $30)

Ik had , hiervoor, geen idee dat inactivity fees/closures bestond... Lesson learned.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

het zijn fucked-up voorwaarden.
niemand leest die shizzle, kinderachtige reacties mods!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is juist niet slim dat bijna niemand dat doet. Dan voorkom je dit soort dingen.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Natuurlijk zijn het FU voorwaarden, maar het niet lezen van die dingen is inderdaad niet slim. Ieder weldenkend mens weet dat je altijd de kleine lettertjes moet lezen. Niks kinderachtigs aan.

Het niet (regelmatig) lezen van de T&C is jezelf een negatieve edge geven. Niet leuk, maar wel waar. Zou ik mijn T&C niet hebben bijgehouden, dan was ik voor minimaal €20 het schip in gegaan bij mijn broker. Diefstal? Ja, maar te voorkomen door op de hoogte te blijven en over te stappen.

Dat diefstal crimineel is zegt nog niet dat ik geen slot op mijn deur hoef te zetten.

Beantwoorden
Citeren