Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Verandering Inactivity Fee Skrill

11 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
1,672 Weergaven
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zojuist deze mail gehad

We would like to inform you of a change to the existing Service Fee available at the “Fees” Section of our Website. The Service Fee applies to Skrill Accounts registered for private purposes if the account holder has not logged into or has not made a transaction using the Skrill Account within the last 18 months (the “Inactivity Period”).

Please note: the Service Fee does not apply to VIP Accounts as defined in the Skrill VIP Terms and Conditions and Skrill Accounts used for commercial purposes.

The Inactivity Period will change from 18 months to 12 months from 25/12/2012 (the “Effective Date”). There is no increase in the Service Fee.

Accordingly, your Skrill Account will remain free of Service Fee if you log into or make a transaction using your Skrill Account in a 12 month period. If you do not do this, the Service Fee of 1.00 EUR (or equivalent) will be deducted monthly from your Skrill Account balance, if any.

The change will apply from the Effective Date unless you object and notify us that you wish to terminate your Skrill Account in which case your Skrill Account and the Terms of Use will be terminated upon receipt of your notice and without charges. You can do this at any time by contacting Customer Services . If you do not object to the change before the Effective Date, we will take this as your acceptance of the change.

Best wishes,

Skrill (Moneybookers)

Beantwoorden
Citeren
10 reacties

weer zo'n bedrijf die legaal aan het stelen gaat. maar goed. ze deden het al, ze doen het nu wat eerder

Beantwoorden
Citeren

Je hoeft alleen maar eens in de 12 maanden in te loggen. Lijkt me geen probleem toch?

Beantwoorden
Citeren

dus als een bank zegt: je moet eens in de 12 maanden aan de balie komen dan is dat ook geen probleem?

vind het een beetje boel slechte klantenservice.

Beantwoorden
Citeren
Yoghi
BlackMember

Je kunt ook gewoon een transactie maken elke 12 maanden.

Vind dit best redelijk, is maar €12 per jaar, mijn bank kost meer...

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Van de ene kant zeg ik ja redelijk maar van andere kant ook weer niet. Geen idee hoeveel geld ze precies op accounts hebben staan maar ik denk dat ze daar genoeg aan verdienen om een account te onderhouden en dat die fees dus alleen maar extra verdienen voor ze is.

Maar zoals al aangegeven 1x in jaar inloggen en je bent weer safe voor een jaar _evil:.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Van de ene kant zeg ik ja redelijk maar van andere kant ook weer niet. Geen idee hoeveel geld ze precies op accounts hebben staan maar ik denk dat ze daar genoeg aan verdienen om een account te onderhouden en dat die fees dus alleen maar extra verdienen voor ze is.

Maar zoals al aangegeven 1x in jaar inloggen en je bent weer safe voor een jaar _evil:.

Als het goed is verdienen ze daar niets aan in principe als ze, net als pokerrooms, de player funds gescheiden moeten houden van de operating funds _cool:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Als het goed is verdienen ze daar niets aan in principe als ze, net als pokerrooms, de player funds gescheiden moeten houden van de operating funds _cool:

een bank verdient ook niets aan het geld dat ik stal zeker? :D

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

is compleet different...
Payment providers enzo moeten dit in speciale accounts zetten waar ze geen belegging of whatever mee mogen doen , ze mogen enkel het geld 'bewaren'.
Een bank leent het geld dat jij op je rekening zet uit aan andere mensen en verdient daar aan.
Maw het geld dat jij op een bank zet is niet allemaal beschikbaar, als iedereen op zelfde moment zijn geld zou willen cashen is dit compleet onmogelijk.
Bij iets als skrill moet elke $ die ze in accounts hebben direct beschikbaar zijn, maw ze steken het geld echt (fictief obv) in een kluis waar niks aan mag gebeuren.
Maw , nee ze verdienen daar niks aan , ze betalen zelfs voor de 'storage'.

Beantwoorden
Citeren

laat ze zich dan hernoemen tot bank :) dan mogen ze het wel.

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door hoedinie
laat ze zich dan hernoemen tot bank :) dan mogen ze het wel.

lijkt me dat je al genoeg banken hebt waarmee je kan depositen/withdrawen?
Skrill is zeer specifiek een payment provider , niks verplicht je toch van via hen te werken dan?

Beantwoorden
Citeren