Volgens de Maya-kalender is vandaag 21-12-2012 het einde van de wereld.
Hoelaat zal de wereld vandaag vergaan?
Place your bets!
Is het niet dat de mayas NIET zeggen dat de wereld vergaat? gewoon hun kalender stopt, het nieuws maakt er weer dit van. Tell me if i'm wrong.
Voor diegene die het geloven: Checkraise1990@hotmail.com op moneybookers, ship me maar je $$$!
Ik denk in ieder geval dat de wereld vergaat voordat er een maand is waar in ik meer dan 15k handen speel ^^.
ik heb toevallig 2 doemscenarios gedroomd vannacht.
1ste was een vloedgolf van regen
2de was dat ik door men raam keek en ik die grote wandelende robotten van star wars zag
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
wat een knuppels 12-21-2012 bestaat niet eens![]()
american timeline
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
wat een knuppels 12-21-2012 bestaat niet eens![]()
Not sure if serious...
Oorspronkelijk gepost door beertie1
het is allemaal marketing als je eens weet hoe veel survival pakket zijn verkocht in Amerika $$$
Ik vraag me wel af waar het nog 21/12 is als wij al de 23ste zijn, of is die poll ook een troll ?
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Ik vraag me wel af waar het nog 21/12 is als wij al de 23ste zijn, of is die poll ook een troll ?![]()
Morgen om 12.00u is het volgens mij al overal 22/12 of later en er zijn nu al genoeg plekken op de wereld dat het al 22/12 is.
Oorspronkelijk gepost door luca02
In b4 NL2k shot aangezien de wereld toch vergaat.![]()
Als je toch bont wilt maken dan ga je toch lekker NL40k spelen met al je geld en daarna erachter komen dat de wereld toch niet vergaat
Haha dan kan k me niet eens inkopen aan zo'n tafel:p
Moet wel fullstack kunnen spelen he:p.
Waren vroeger wel eens mensen die alles verkochten en daarna wachten tot dat de wereld verging en dat gebeurde toen niet en hadden ze niks meer
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Waren vroeger wel eens mensen die alles verkochten en daarna wachten tot dat de wereld verging en dat gebeurde toen niet en hadden ze niks meer![]()
Ah ja, want als de wereld vergaat ben je met geld natuurlijk wel nog iets...