Wat een gedrochten allemaal de 1e helft
Pas vanaf nummer 14 kan het er wel mee door.
wat een schijt lijst. harmann en isabelle mercier zijn knetter lelijk. En de lijst heet hottest poker babes.
Oorspronkelijk gepost door RobbieV
wat een schijt lijst. harmann en isabelle mercier zijn knetter lelijk. En de lijst heet hottest poker babes.
Mee eens, ik zat er bijna aan te denken om zelf een jurk en wat lippenstift op te doen en mijn plekje te claimen...
Ik dacht voor ik op de link klikte al dat het moeilijk zou zijn om 30 knappe pokerspelers te vinden. Lijkt er op dat ik niet fout was.
De helft is gewoon niet hot, en voor de rest is het vaak ver gezocht om ze pokerbabes te noemen aangezien ze nauwelijks met poker bezig zijn.
Zeikerts itt. Er zitten misschien 4 of 5 tussen die niet zo hot zijn. De rest is fucking smokin'.
Ach grote klachten heb ik niet, misschien nog maar een keertje wat kritischer kijke dan ♠_evil:.
Maar waar is Fatima?????
Maar waar is Fatima?????
Tsja, als je bekijkt hoe die er tegenwoordig uitziet, in tegenstelling tot 4 jaar geleden toen ik ze ontmoet heb (jawel, echt gebeurt) dan snap ik dat wel.
Oorspronkelijk gepost door sfinxs1000
Maar waar is Fatima?????
Tsja, als je bekijkt hoe die er tegenwoordig uitziet, in tegenstelling tot 4 jaar geleden toen ik ze ontmoet heb (jawel, echt gebeurt) dan snap ik dat wel.
hoe ziet ze nu eruit dan??
Ik vond het toen wel een lekker ding, maar nu lijkt ze meer op een afgelikte crackjunk.