LOL, geweldig hoe hij zelf helemaal het spelletje meespeelt !
Moet toch eens naar Foute Vrienden beginnen kijken, denk ik.
Deze is ook wel geweldig : http://2be.be/foute-vrienden/informaticales-van-steven .
de hele serie is gewoon grandioos en het hele idee is gewoon super gevonden ! klig echt strike elke keer ik kijk. Die gaan zeker wat prijzen ermee winnen en dan concept exporteren naar de states etc. +ev !
Die kerel van int bovenstaand filmke is de max. Vorige keer toen die aan de La Rocca aan de deur stond lag ik plat
Oorspronkelijk gepost door Horemanske
Die kerel van int bovenstaand filmke is de max. Vorige keer toen die aan de La Rocca aan de deur stond lag ik plat![]()
link or it didn't happen!
Oorspronkelijk gepost door solartje
de hele serie is gewoon grandioos en het hele idee is gewoon super gevonden ! klig echt strike elke keer ik kijk. Die gaan zeker wat prijzen ermee winnen en dan concept exporteren naar de states etc. +ev !
Ware het niet dat het hele concept, inclusief inkadering gewoon rechtstreeks gekopieerd is van de states.
zoek maar op "impractical jokers"
Oorspronkelijk gepost door Krulle37
Ware het niet dat het hele concept, inclusief inkadering gewoon gekocht is van de states.zoek maar op "impractical jokers"
FYP. Aangezien het hele format idd krek hetzelfde is, denk ik niet dat er sprake is van copiëren ;).
ah wist het niet
dacht dat het origineel concept was like benidorm bastards etc.
mja who cares, eindelijk nog eens iets op tv dat de moeite waard is om naar te kijken. vind het echt hylarisch !
Ja idd dat maakt het programma niet minder grappig natuurlijk.
En ja viper dat bedoelde ik ook. Maar het blijft een kopie hoor, of je er voor betaalt of niet.
Koop je een dvd in de winkel, dan is dat in principe ook gewoon een kopie van het origineel waarvoor je betaalt.
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Oorspronkelijk gepost door cristaline
link or it didn't happen!
HAHAHAHA! Bedankt!