Caroline,
ik ben op dit forum terecht gekomen via het pokeren.
Daarnaast word ik geweerd van het wetenschapsforum omdat mijn ideeën in tegenspraak zijn met de quantummechanische opvattingen.
Het wetenschapsforum zit helemaal op de quantum lijn en is daarbij het kontakt met de gewone wereld allang verloren.
Dat is de oh zo bekende "arrogantie van de wetenschap".
Ik heb je verteld waarom ik hier ben.
Wanneer je daar werkelijk zoveel moeite mee hebt, vraag dan aan de moderators om mij van dit forum te bannen.
Dan is het probleem opgelost toch???
Overigens is het pokerstrategy forum niet het enige forum waar ik mijn ideeën toets. Ik ben hier omdat het hier vol zit met hoogopgeleide mensen bij wie ik mijn ideeën kan toetsen.
Ik raad je aan om de boeken van Lorna Byrne, een Ierse huisvrouw, te lezen.
Zij schrijft in haar eerste boek, "Engelen in mijn haar", haar eigen levensverhaal waarin vanaf haar geboorte de engelen een vooraanstaande rol spelen.
Dat boek leest makkelijk, is leuk en verassend om te lezen en bevat heel veel kennis over het liefdevolle werk van de engelen, het liefdevolle werk in de naam van God.
Dan, op fora met eensgezinde mensen heb ik niets te zoeken. Ik krijg daar weinig tot geen tegengas en dat heb ik nodig om mijn meer wetenschappelijk getinte verhalen te kunnen beschrijven.
Dat is dan ook gelijk het verschil tussen bv. Lorna Byrne en mijzelf.
Zij vertelt hoe de engelen in haar leven hun rol spelen.
Ik geef een meer wetenschappelijk gerichte verklaring. Daarbij erken ik onmiddellijk dat lang niet alles bewezen is.
Mijn doel is dan ook mijn verhalen zodanig te beschrijven dat ze wis- en natuurkundig niet te weerleggen zijn.
Tot nu toe ben ik in dat doel meer dan geslaagd.
Een ander voorbeeld is Jenny Smedley, in haar boek "Geraakt door engelen" geeft ze een beschrijving hoe wij in contact kunnen komen met de engelen.
Dat is weer een andere benadering van het gegeven dat er daadwerkelijk engelen bestaan.
Een volgend voorbeeld is het katholieke geloof waar de engelen, m.n. de aartsengelen een voorname plaats innemen.
En zo zijn er nog vele voorbeelden te geven van mensen die hun ervaringen met God en de engelen hebben beschreven of anderszins verteld hebben.
Ondanks al deze feiten, vaststaande feiten, blijf jij het maar op mijn persoon spelen. Waarom?????
Mijn ego is niet zo groot, ik ga niet prat op mezelf. Waarom blijf jij het dan op de man spelen???