lees: om de gold members jaloers te maken en hun te motiveren diamond te worden
Yoghi ga je nu toch!?
En is er nu ineens animo!? :-/ Haal ik nu nooit meer man! >_< Zeker niet nu ik zo pissig ben ik Titan dat al mijn punten weg zijn na mijn vakantie. Ik wist dat wel, maar toch! Ze zijn er echt niet meer
Oorspronkelijk gepost door Alecos89
Oorspronkelijk gepost door boschman123
reallive voetbal of tafelvoetbal?fifa
reallife tafelvoetbal
Oorspronkelijk gepost door Leo258
@Boschman: Kan jij toevallig niet zon ouwe VW bus regelen in het oranje met zon massive VW logo voorop (Hippie bus)... Lijkt me fantastisch om daarin met zn allen aan te komen en naast de BM bus te parkeren
![]()
carefull what u are wishing for...
owkee ik heb in de aanbieding: een grote gele ziekenwagen, met ruimte voor een man of 8..een oude stadsbus met plek voor een man of 20...cadillacs, oldsmobliles en chevvy's..en een verdwaalde Lotus europe..ow en nog zo'n oude franse politiewagen..
is niet gratis maar ook niet duur..
Haha, I knew you were the right man!
Binnenkort hebben we er ff contact over.
tnx,
Leo
ja, beloofd fun te worden,
hoop alleen dat ik aa nde diamond puntjes kom want dit week-end veel te hard gefeest en geen poker...
sta 10.000 handjes achter op schema
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Niks is zeker, maar deze brute party klinkt wel leuk![]()
Heb je al iemand om mee te nemen Yoghi?
Boschman123 en Knien12 komen zeker. Grote interesse van Timor83, Yoghi en Envyjosh. Wanneer deze 3 gaan, dan komen Leo en ik ook en word er zeker gevoetbalt en veel te veel gedronken.
Ik hoop dat de volgende personen het ook nog halen of besluiten te komen:
Duvel666
rrwillem
KirillKK
DeKuip
Marple( ja echt, gaat als een malle )
oisterwijk1
smegmadrol
Schelenelis
SeaJaws
Eruk
Timothy gaat mee als introducé heb ik gehoord. Sorry als ik nog wat namen vergeten ben. Maar als er nog wat meer mensen komen kunnen we in ieder geval echt een super feest hebben. En des te meer er komen des te meer kunnen Leo en ik als extra dingen regelen
Oorspronkelijk gepost door RobbieV
En des te meer er komen des te meer kunnen Leo en ik als extra dingen regelen![]()
"Lakens" voor het hotel?
HIER bij MotelOne is nog plek.
kheb net een 2 persoonskamer gereserveerd en een bevestiging ontvangen..
edit: en weer gecanneld, der was een hollidayinn net op de hoek die nog goedkoper was
Hehe mooi initiatief hoor, hopelijk lukt het jullie voldoende mensen bij elkaar te krijgen (waarschijnlijk wel).
Als je moeite hebt om de diamonds-status te halen, dan kan je volgende week een poos op die cake-site spelen.
Goede rakeback, een bonus van $500 vrijspelen en dubbele strategy-points om de diamond-status te behalen.
Zie de nieuws-tab.
hehe, de cake promo is idd peace of cake om diamond te worden mocht er iets mislopen in het originele plan
Oorspronkelijk gepost door duvel666
hehe, de cake promo is idd peace of cake om diamond te worden mocht er iets mislopen in het originele plan![]()
prachtige woordspeling
En @ kirillkk, very nice. Altijd leuk als er nog iemand van de community meegaat.
Ik denk als we zo doordoen dat we beter een thread openen: wie gaat er niet mee naar de BM party?