Eastgate verkoopt bracelet op E-Bay
Zou jij dit ooit overwegen mocht je er één winnen?
Of zou je overwegen de bracelet te kopen als je het geld had?
Eastgate verkoopt bracelet op E-Bay
Zou jij dit ooit overwegen mocht je er één winnen?
Of zou je overwegen de bracelet te kopen als je het geld had?
Nee.
Nee.
Zoiets moet meer waarde hebben dan het geld dat je ermee wint. Niet veel mensen kunnen zo'n ding winnen en ik vind het verkopen van zoiets echt belachelijk. Geeft wel aan dat het hem niks boeit en alleen maar geld wil.
En kopen zou ik dus ook nooit doen, want zoiets moet je zelf winnen voordat het waarde krijgt. Tenzij je een of andere debiele verzamelaar bent
Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Nee.
Nee.Zoiets moet meer waarde hebben dan het geld dat je ermee wint. Niet veel mensen kunnen zo'n ding winnen en ik vind het verkopen van zoiets echt belachelijk. Geeft wel aan dat het hem niks boeit en alleen maar geld wil.En kopen zou ik dus ook nooit doen, want zoiets moet je zelf winnen voordat het waarde krijgt. Tenzij je een of andere debiele verzamelaar bent
![]()
De opbrengst gaat naar Unicef, dus het geld boeit hem denk ik ook niet zoveel
Oorspronkelijk gepost door calimero1981
De opbrengst gaat naar Unicef, dus het geld boeit hem denk ik ook niet zoveel![]()
Misschien moet ik eerst iets lezen voordat ik post ^.^
Eastgate verkoopt bracelet op E-BayZou jij dit ooit overwegen mocht je er één winnen?
nooitOf zou je overwegen de bracelet te kopen als je het geld had?
nee, zelf verdienen of nooit bezitten.
Nee.
Nee.Zoiets moet meer waarde hebben dan het geld dat je ermee wint. Niet veel mensen kunnen zo'n ding winnen en ik vind het verkopen van zoiets echt belachelijk. Geeft wel aan dat het hem niks boeit en alleen maar geld wil.En kopen zou ik dus ook nooit doen, want zoiets moet je zelf winnen voordat het waarde krijgt. Tenzij je een of andere debiele verzamelaar bent
![]()
De opbrengst gaat naar Unicef, dus het geld boeit hem denk ik ook niet zoveel
![]()
Wou dit ook net posten, zou me verbazen moest hij het voor zichzelf doen
Wil je direct bieden dan kan het hier ♠_biggrin:
Heb het hele stuk nog steeds niet gelezen (heel eigenwijs), maar zelfs als het voor een goed doel is, sta dan wat van je prijzengeld af. Zo'n bracelet moet emotionele waarde hebben die niet in geld is uit te drukken.
Heb het hele stuk nog steeds niet gelezen (heel eigenwijs), maar zelfs als het voor een goed doel is, sta dan wat van je prijzengeld af. Zo'n bracelet moet emotionele waarde hebben die niet in geld is uit te drukken.
+1
zo'n bracelet zou ik ook wel kunnen verkopen als ik hem gewonnen zou hebben, maar of dat ooit gaat gebeuren.... Zou er zelf nooit een kopen.
Oorspronkelijk gepost door Last2Act
Heb het hele stuk nog steeds niet gelezen (heel eigenwijs), maar zelfs als het voor een goed doel is, sta dan wat van je prijzengeld af. Zo'n bracelet moet emotionele waarde hebben die niet in geld is uit te drukken.+1
dan moet je echt voor het emotionele gaan, want tis natuurlijk een foeilelijk ding.
Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
Heb het hele stuk nog steeds niet gelezen (heel eigenwijs), maar zelfs als het voor een goed doel is, sta dan wat van je prijzengeld af. Zo'n bracelet moet emotionele waarde hebben die niet in geld is uit te drukken.+1
dan moet je echt voor het emotionele gaan, want tis natuurlijk een foeilelijk ding.
Maar wel met een grondstof waarde van 5k-30k euro
Eastgate verkoopt bracelet op E-BayZou jij dit ooit overwegen mocht je er één winnen?
nee, zelf verdienen of nooit bezitten.
Dit
Oorspronkelijk gepost door Robibinho
nee, zelf verdienen of nooit bezitten.Dit
i second that...
waarom doneert ie niet gewoon 200K aan unicef? veel makkelijker
Tony G laat op de PartyPoker blog weten dat hij de bracelet graag wilt kopen als halsband voor zijn Duitse herder "Zasko"
I am going to lead the bidding at $17,500 – I don’t expect any further bids and as I know there are very few people with the heart and courage to challenge a determined Tony G.
Inmiddels blijkt dat hij toch wat dieper in de buidel zal moeten tasten als zijn Duitse herder er echt op staat om een bling bling halsband te hebben. Inmiddels staat het hoogste bod voor de bracelet namelijk al op $41.100
kopen zou ik dus ook nooit doen, want zoiets moet je zelf winnen voordat het waarde krijgt. Tenzij je een of andere debiele verzamelaar bent![]()
Phil Hellmuth wil er vast wel één toevoegen aan zijn verzameling