Ga naar het forum
browser expert nodi...

Meldingen
Alles wissen

browser expert nodig

8 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
501 Weergaven

De laatste tijd heb ik last van het feit dat firefox vastloopt als ik een youtube filmpje wil afspelen. Ik heb flashplayer geupdate, alle andere plugins ook en firefox opnieuw geïnstalleerd. Dit heeft niet geholpen. Weet iemand wat er aan de hand is of hoe ik daar achter kan komen?

Internet explorer geeft geen problemen

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
yoshiwa

ontopic :
lijkt me compatibiliteitsprobleem , vriendin van me had net hetzelfde voor :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ontopic :
lijkt me compatibiliteitsprobleem , vriendin van me had net hetzelfde voor :)

ok en hoe heeft ze dat opgelost?

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa

door google chrome te installeren :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

tsja dat is niet echt oplossen maar meer vervangen

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa

en verbeteren :)
Werk 10* liever met chrome :)
Maar das natuurlijk persoonlijk.

Beantwoorden
Citeren
noisecore

Heb dit probleem ook dikwijls nu niet in die mate.

Bij mij begint flash player soms te laggen. en voor mijn format ook zelfs pokertafels en sommige games.

Ik heb nu geformat en het probleem is wel iets verminderd. Heb het nu enkel nog bij videostreams en heel af en toe bij een youtube filmpje maar dat is dan vooral als er nog een applicatie bezig is die met flash werkt zoals pokertafels.

Ik heb tot op heden nog geen oplossing gevonden ervoor en heb me al ziek gezocht ernaar.

En chrome installeren gaat niet helpen want het is met alle browsers. Heb het al in chrome en mozilla, IE8 nog niet getest omdat ik het een kutbrowser vind :D op beide windows 7 en windows xp heb ik het probleem trouwens.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

chrome heb ik niet en gebruik nu IE en die werkt bij mij wel gewoon. Ik vind het wel raar want het komt uit het niets ineens. Heb altijd firefox gebruikt zonder problemen.

Beantwoorden
Citeren