Ga naar het forum
Burka-verbod.

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Burka-verbod.

6 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
466 Weergaven
wcgrutto
PokerStrategist

Sinds gisteren mogen er in Belgie geen Burka's meer gedragen worden.
Wegens oneerbiedig en geen vorm van communicatie meer mogelijk.
Volgens mij zorg je er net door dat de 'burkanezen' nu gewoon binnen blijven. Dat de man hen gewoon opsluit, waardoor het volgens mij nog net iets moeilijker is om te communiceren met anderen en ook iets oneerbiediger:P.
Ook kan ik nu niet meer een burka aantrekken om eens een potje te pokeren zonder dat iemand mij kan readen :P.
Op carnaval mag er ook geen Burka meer gedragen worden.
Om even de lijn door te trekken.
Een hakenkruis dragen mag in Belgie niet? Laten we het hopen.
Een pak van de KuKluxKlan dragen mag in Belgie wel?
In een bikini rondlopen mag in Belgie wel?
Draag jij in Marokko, Egypt,Turkije,... een bikini als je op strand ligt. Denk eens na hoe oneerbiedig dat is voor hen.
Hebben ze een verbod op het dragen van bikinis door buitenlanders? Wss enkel een paar 'extrimistische landen' zoals Iran . Wat is Belgie dan in de ogen van de gematigde moslim?

Ipv een regering te vormen, dwazen :facepalm:

Weer een reden om Belgie te verlaten.

5 reacties
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hier in NL ook die Geert Wilders.

Heb nog nooit in mijn leven zo een ding (wil ik niks oneerbiedigs mee zeggen) gezien dus geen idee waar hij zich zo druk om maakt!!

Het was te makkelijk om winkeldiefstal te plegen. Snel wat spul onder je burka verstoppen en de camera's zien niet wie het was.

oscaar10
Elite Grinder

Wacht tot er moslims online poker beginnen te spelen dan gaan we pas maatregelen zien.

odacha
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door oscaar10
Wacht tot er moslims online poker beginnen te spelen dan gaan we pas maatregelen zien.

Bij 888 @ de cam tafels? :D

Wat jullie moeten doen is een burka kopen en daar in gaan lopen uit protest.

Wat willen ze doen? Je in de gevangenis gooien? Say hello to human rights motherfuckers.