Hey,
Ik poker al een tijdje en het gaat wel redelijk echter heb ik de laatste tijd wat problemen. Mijn vader pokert namelijk ook! En nee hij is totaal niet goed! Speelt veel te veel handen (65% gemiddeld) en als hij eenmaal callt dan gaat ie tot het eind, kan dus heel slecht folden. Daarnaast denkt hij steeds dat zijn draws wel zullen komen, zoals gutshots etc. Het gevolg... Hij verliest te vaak te veel geld! Mede daarom heb ik poker van de pc gehaald omdat ik vind dat hij te verslaafd is geraakt en dat hij te veel speelt (soms wel 10 uur per dag). Reken dus zelf uit hoe snel het dan kan gaan.
To the point: Nu is het zo dat hij iedere dag zeurt om poker. Toeval wil dat we maar een HD tv hebben
en als ik dan wil gamen zeurt hij mijn oren van m'n kop. Toen dacht ik: Hij kan heel goed schaken. Dus zou er zoiets bestaan als ChessStars?! Uiteraard niet met die naam maar een ChessRoom waar je voor geld kunt schaken. Ik heb gezocht op internet en er komen enkele sites naar voren maar ik kan nergens nalezen of het zo'n vorm als een pokerroom is en of er wel traffic is... Daarom vraag ik het aan jullie:
BESTAAT ER ZOIETS ALS POKERSTARS VOOR SCHAAK?! EN ZOJA WAAR?