Hier vind je ook heel veel interessante info: https://www.xandernieuws.net/
Er is meer aan de hand dan wat fakenieuws hoor. Die link die je gaf staat nogal bol van typisch 'overheidspropaganda'. (niet negatief bedoeld naar jou hoor!)
Doet een beetje denken aan de 'factcheckers' van de NPO, die er ook een potje van maakten.
Er is heel wat af te dingen op wat ze er beweren. Heeft imo. een hoog gehalte aan ongefundeerde stemmingmakerij. Iets wat overigens van beide kanten gebeurt.
Zaak is om zelf te onderzoeken en zelf logisch na te denken.
Dit zijn serieuze mensen (over die Belgen en Noren weet ik het niet, heb die brief niet gelezen):
https://opendebat.info/artsen-initiatieven/
Dit zijn geen 'rand'-artsen hoor ...
https://opendebat.info/initiatief-en-missie/
https://opendebat.info/artsen/
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Zaak is om zelf te onderzoeken en zelf logisch na te denken.
Als dit net zo goed is als je poker kom je er wel.
Weer persconferentie Rutte. Ben benieuwd wat er niet klopt van het uitgelekte documentjes.
Sowieso dat er blijkbaar geen standje 0 meer is. De laagste stand heeft nog steeds beperkingen! Oftewel: nooit meer normaal...
Ja, dat is waar. Er is geen standje oude normaal. We zullen moeten leren leven met het nieuwe normaal.
Als ik zo in het algemeen allerlei mensen vraag naar hun opvatting, is de meerderheid tegen de maatregelen.
Als het draagvlak voor de maatregelen te klein wordt, zijn ze niet meer te handhaven lijkt mij.
Tenzij door grove onderdrukking.
Inderdaad.
Maar het lijkt er nog steeds op dat de mensen met macht het willen doordrukken.
Toch zal uiteindelijk blijken dat er qua sterfte niet veel bijzonders aan de hand is. De politici dekken zich met meer angst en maatregelen in tegen de waarheid, die ooit naar buiten komt. Tenslotte zijn er volgend jaar verkiezingen ...
De gemiddelde sterfte bij mensen van 65+ ligt dit jaar zelfs onder dat van de meeste jaren vanaf 2016
De cijfers kun je nazien in de uitzending van Jensen (nr 237) van vandaag, ergens vanaf 30 min. 30 sec. en komen van het CBS.
Dat is intressant om te weten. Wel bijzonder dat van de teamsporten alleen nog het profvoetbal door mag gaan. Lijkt me wat merkwaardig beleid. Net of dat boven de andere sporten staan
Advokaten gaan rechtszaken aanspannen tegen overheden voor de schade die is aangericht:
Reiner Fuelmich is een ervaren advocaat, die in zijn 26-jarige carrière met succes rechtszaken heeft gevoerd tegen frauduleuze multinationals. Hij is ook een van de vier leden van het ‘German Corona Investigative Committee’. Sinds 10 juli 2020 heeft hij een groot aantal getuigenissen afgenomen bij wetenschappers, artsen en experts om antwoorden te vinden op de vele vragen over de Corona-crisis. Fuelmich:
“Deze corona-crisis moet, volgens alles wat we vandaag weten, worden omgedoopt tot een “Corona-schandaal” en degenen die ervoor verantwoordelijk zijn moeten strafrechtelijk worden vervolgd en aangeklaagd voor civiele schade. Op politiek niveau moet alles in het werk worden gesteld om ervoor te zorgen dat niemand ooit nog zo machtig zal zijn dat hij de mensheid kan bedriegen of ons kan proberen te manipuleren met een corrupte agenda. En daarom zal ik u nu uitleggen hoe en waar een internationaal netwerk van advocaten de grootste onrechtmatige daad ooit zal aanvechten; het corona- fraudeschandaal, dat zich inmiddels heeft ontvouwd tot waarschijnlijk het grootste misdrijf tegen de menselijkheid dat ooit is gepleegd.”
Als deze crisis werkelijk een kwade opzet, of middel om te komen tot een bepaald doel, zoals de vernietiging van de wereldwijde economie en onderling menselijk contact, dan ja, dan is dat een ongekend misdrijf. Zoiets is nog niet eerder voorgekomen.
Wat er allemaal speelt is niet duidelijk, maar feit is wel dat die hele coronacrisis drijft op censuur, mediamanipulatie en niet voor dit doel geschikte PCR-tests.
Het grote aantal positief testen staat in geen verhouding tot de werkelijkheid. De PCR-test wordt compleet verkeerd gebruikt en toont bovendien vaak ook oude, al overwonnen besmettingen of andere virusdelen aan. Iemand die nu dus met griepklachten of een verkoudheid aankomt en wordt getest, kan positief getest worden op een oude besmetting of wat toevallig in de neus aanwezig virusmateriaal. Vandaar de vele besmettingen zonder gevolgen.
Ook het stijgend aantal covidzieken en -doden is simpel te verklaren om dezelfde reden: iemand die met ernstige andere klachten naar het ziekenhuis gaat en door diezelfde onbetrouwbare test positief wordt bevonden, telt als coronapatiënt. Zou die patiënt overlijden, dan gaat hij als coronaslachtoffer de boeken in, maar misschien stierf hij wel gewoon aan andere klachten en had toevallig ook een positieve test.
Of het nu een complot is, een misdrijf of niet: het is een feit dat er veel niet klopt ...
Ben in september een eigen site begonnen (zonder reclame of winstoogmerk), met columns en artikelen over de situatie in de wereld, corona en nog veel meer. Kon het schrijven toch niet laten ![]()
Voor wie interesse heeft: https://www.de-gezouten-waarheid.nl/
Ben absolute website-noob dus verwacht niet te veel, maar ik sta hier wel echt achter, al zal ik heus wel in sommige zaken mis zitten ...
Interessant, aangenaam en overzichtelijk
Sinds 2 weken draag ik uit solidariteit een neus mondkapje. Laatste dagen twijfel ik of ik dit blijf doen, twee onderwerpen gaan door mijn hoofd;
1. Vorig bekeek ik de film "The Wave" uit 1981, het idee van de film is, dat meeste mensen bereid zijn om mee te lopen, en binnen of buiten, vanuit de groep een wil aan een individu wordt opgelegd. Dit zie ik nu ook in lichte mate in het straatbeeld terug.
2. Afgelopen dagen waren er IT problemen bij het RIVM, waardoor de data onvolledig was of is. De getallen zien er ten opzichte van de rest van Europa, wat betreft IC-opnamen beter uit. Het lijkt erop wat eerst een probleem werd gezien, het aantal IC-bedden, nu minder een probleem is. Ik krijg de indruk dat het in elkaar aansluit, geluk bij een ongeluk, om het zo te zeggen. het is natuurlijk speculatie.
Thanks ![]()
Blij dat het aangenaam en overzichtelijk over komt, want dat is de bedoeling. Ik ben nog maar beginner qua websites, dus er zal echt wel eens iets mis gaan ![]()
Reden waarom ik geen mondkap draag is vooral dat ik niet wil meewerken aan het in stand houden van die angst. Ja, er zullen mensen bang worden wanneer je geen kap draagt, maar die mensen zijn toch al bang, Daarentegen zie ik vaak een glimlach op monden van mede niet-dragers wanneer ze zien dat ze niet de enige zijn.
De angst kon wel eens meer mensen doden dan het virus zelf, dat qua sterfgevallen vergelijkbaar is met de griep (overigens ook een stevige doorteller in doodsoorzaken, maar gelukkig bestaat de griep ineens niet meer). Heb al verschillende verhalen in mijn omgeving gehoord, waarvan één zeer duidelijk de maatregelen als oorzaak had. (de vader van een vriend mocht niet meer naar buiten en ging daardoor volgens zijn artsen dood omdat hij eigenlijk moest bewegen voor zijn ziekte).
Angst is echt een grote ziekmaker.