Ga naar het forum
Cryptovaluta: Inves...

Meldingen
Alles wissen

Cryptovaluta: Investering waard?

239 Berichten
18 Gebruikers
13 Reacties
23.6 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dat is een flink verlies. Zou dan mooi zijn als het weer omhoog zal gaan.
Misschien is het nu juist ook weer een moment om er meer in te investeren, maar ik ben een lake op dit gebied.

haha die heb ik je al vaker zien plaatsen. Moet zijn 'leek' natuurlijk :f_tongue:

Het is volgens mij gewoon puur gokken welke kant het op gaat de komende tijd. Hoor de eerdere posters in deze thread er ook niet meer over......

Dat zal het zijn. Zal er eens meer op letten. Wel een leuke Engelse verbastering van een meer :f_wink:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose Topicstarter
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Op dit moment schieten enkele coins de lucht in. Ik heb er 1 van en ben snel naar binance gegaan op die te verkopen,maar het lukt niet. Het gaat om VeChain. (bijna 700% stijging). Hoe kan dit?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is een behoorlijke stijging. Wel vreemd dat je ze dan niet kan verkopen.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Vechain is nooit 700% gestegen? :)

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Op dit moment schieten enkele coins de lucht in. Ik heb er 1 van en ben snel naar binance gegaan op die te verkopen,maar het lukt niet. Het gaat om VeChain. (bijna 700% stijging). Hoe kan dit?

Deze post was vlak na de korte stijging volgens de CryptoTracker App. VeChain stond een korte tijd (misschien 10 minuten) op $14 en via Binance was geen actie mogelijk met die coin….

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Dan zal het wel een fout geweest zijn, coinmarketcap geeft ook niet aan dat die ook maar een moment $14 waard was

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Waren meer coins, onder andere de CHP van CoinPoker die ook kort zo'n 500% gestegen was..... Nou ja, afwachten wanneer de boel echt omhoog gaat. Zijn er nog mooie dagen in aantocht? Stijging na het Chinese nieuwjaar viel nogal tegen:f_tongue:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Zorg gewoon dat je zeker bent van het houden van min. 1 bitcoin dan ben je over een aantal jaar miljonair :f_smile:

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Mwah, betwijfel dat een beetje. Ik denk niet dat dit zal worden toegestaan door de banken (=regeringen). Die willen hoe dan ook grip op mensen houden en zullen via via de boel saboteren, vrees ik.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Hoe dan? Want als nml (voorbeeld 30/40% van de mensen in nederland of in europa weigert om banken te gebruiken kunnen ze geen kant meer op en kan je het niet blijven negeren) Overigens is ''Regulatie'' dichtbij, daarover word in naar alle waarschijnlijkheid 11e van Augustus uitspraak over gedaan. Als dat nou zou gebeuren komt wallstreet, grote pensioenfondsen, en nog zoveel meer geld van instituties en bedrijven binnen dat we ongekende hoogtes gaan zien. Doe met deze info wat je wilt, maar ik ben nog steeds elke week bijkopende en super super super enthousiast over bitcoin/blockchain :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Was ook niet negatief bedoeld hoor. Ik betwijfel alleen of het werkelijk gaat 'exploderen' en of er geen actie tegen wordt ondernomen door de heersers op de achtergrond.

Hopelijk heb ik het helemaal mis, want waarom zou ik het niet willen ;)
Mijn zoon heeft ook nog wat bitcoins, dus laat maar komen :P

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Iknow, maar dat zijn dus de dingen die er staan te gebeuren.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Waarom is mijn post verwijderd waarin ik een manier aanlever om bitcoin te minen?

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ikke niet weten :(

Maandag nog eens kijken of ik nog binaries kan minen :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

De meest logische reden is dat er geen reclame gemaakt mag worden op het forum volgens onze https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?threadid=24829 en daardoor is jouw Engelse thread ook verwijderd.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ah oké. Nou ja, moeten mensen maar op de bitcoin verdienen pagina van mn site kijken.

Crypto gast nu wel naar de kl*ten lijkt het. Wat is er aan de hand en is er nog hoop op betere tijden?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Nog steeds 100% vertrouwen erin. Laat je niet zo gek maken, good times ahead :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Net als de beurskoersen gaat het denk ik met vallen en opstaan.

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

BTC dominance wel weer lekker hoog lately.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Nog steeds 100% vertrouwen erin. Laat je niet zo gek maken, good times ahead :f_thumbsup:

Alleen voor bitcoin of ook voor altcoins?

Beantwoorden
Citeren