on topic plz
mooie vrouwen, geen onbekende, ge-photoshopte (te jonge) sletjes in twijfelachtige posities aub.
dit topic begon zo veelbelovend...
on topic plz
mooie vrouwen, geen onbekende, ge-photoshopte (te jonge) sletjes in twijfelachtige posities aub.
dit topic begon zo veelbelovend...
Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
on topic plz
mooie vrouwen, geen onbekende, ge-photoshopte (te jonge) sletjes in twijfelachtige posities aub.dit topic begon zo veelbelovend...
pfffff kiss my ass dan
♥

ik vond het niet zozeer onaardig om naar te kijken hoor
Maar het begin van het topic straalde wat meer klasse uit.
misschien ben ik wel de enige die er zo over denkt, en als democraat zijnde, zal ik dan voor de rest mn mond wel houden
Ik zal dan maar eens wat klasse brengen naar deze thread. Mss niet direct 'het type' waar jullie aan denken als mooiste vrouw van de wereld. Maar ik denk dat het wel leuk is om hier eens wat anders te zetten. Laatste post zijn trouwens echt smakeloos. (Behalve Rory, die is awesome.)
Is trouwens de dochter van David 'The Hoff' Hasselhoff.
Hayley Hasselhoff

Caroline, hier is smaak.
Yvonne Strahovski - Paar foto's en video's
- soooo hootttttt
toch wel 1 van de redenen voor mij vroeger om saved by the bell te kijken
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTaKqkU-8E0YCTtjYdAS4VHOZv-2El-zP1DFF74tI7jZEcH-syg
Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
toch wel 1 van de redenen voor mij vroeger om saved by the bell te kijken![]()
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTaKqkU-8E0YCTtjYdAS4VHOZv-2El-zP1DFF74tI7jZEcH-syg

Oorspronkelijk gepost door FailOMatic
Yvonne Strahovski - Paar foto's en video's![]()
- soooo hootttttt
![]()
Zij is zeker mooi,
Btw Caro, die eerste foto is sowieso super mooi
Deze moet ik niet vergeten voor de liefhebbers, mochten die er zijn. Sinds deze nog weinig op andere vrouwen gelet tbh dus zal hier waarsch niet veel posten.
Ik vind die Hasselhoff chick helemaal niet zo mooi eigenlijk, totaal niet mijn smaak. Yvonne Strahovski daarentegen is idd zeer mooi, op een manier dat je na een paar seizoenen Chuck haar steeds mooier gaat vinden, ondanks haar beetje vreemde gebit
Jessica Alba

Zo belachelijk mooi en dan toch er nog best wel lief uitzien :f_love:.
Oorspronkelijk gepost door BaggerSmurf
Jessica Alba
Zo belachelijk mooi en dan toch er nog best wel lief uitzien :f_love:.
De perfecte uitleg!