Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Deleting fb

34 Berichten
24 Gebruikers
0 Reacties
2,146 Weergaven

Ahoi,
ik heb net mijn fb delete aangezien ik wil weten what life is without it en voor de examens is dat mss niet slecht. Nu dacht ik dat het wel interessant zou zijn om even te horen wat iedereen daarvan denkt :)

Xeno

Beantwoorden
Citeren
33 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81

insta geslaagd!! Alvast veel succes!

Ik vind het wel een mooie move. Is het plan om ook FB-loos te blijven, of komt er na de examens direct een nieuwe?

Beantwoorden
Citeren
oscaar10

Ik heb het nooit gehad dus ik vind het alvast een goede beslissing :D

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr

Oorspronkelijk gepost door oscaar10
Ik heb het nooit gehad dus ik vind het alvast een goede beslissing :D

+1

Beantwoorden
Citeren
Lamapalooza

Hoe heb je dat dan gedaan? Want ik dacht altijd dat je Fb niet kon deleten? Dat het enkel op een soort non-actief gezet wordt.

Beantwoorden
Citeren
robinripper

Ik vind het erg fijn en zie niet in waarom je hem delete als je ook gewoon een paar weken niet in kan loggen als je het druk hebt met andere dingen.

Beantwoorden
Citeren
Toxicgod

Gaat puur om discipline denk ik. ik heb FB en kijk er regelmatig op. Maar hooguit 1 a 2 keer per dag. Dus gemiddeld kijk ik er minder naar dan naar mijn email ;)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Jup idd, dat denk ik ook zoals iedereen hierboven zegt... Je kan er ook niet naartoe kijken en idd je kan die niet verwijderen, maar wel deactiveren waardoor je idd nog altijd discipline moet hebben.

Mij gaat het vooral over het feit dat dit bij mij elk moment open stond en constant was ik wel aan het chatten met iemand, en ondertussen wat foto's en dergelijke bekijken. Allemaal banale nutteloze info die ik imo niet hoef te weten, daarom deactiveer ik mijn account en kijk ik hoe the complete opposite is en wat je wel en niet mist aan dat soort 'sociaal contact'.

Daarom weet ik ook niet of ik hem terug activeer na de examens, omdat ik gewoon eens wil ervaren what it's like :)
Net als bv even 3 dagen een platte batterij op je gsm hebben en geen oplader meehebben, heb dit ook al gehad en was een soort verademing in die paar dagen.

Dat gezegdzijnde heb ik dus niet de discipline om maar casual fb gebruiker te zijn, aangezien ik er constant op chat :P

Xeno

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Je zou bijna een FB addiction group openen ;).

Verder vind ik het prima besluit heb een account op Hyves waar ik af en toe op kijk en vooral gebruiken om te spammen _evil:.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Je zou bijna een FB addiction group openen ;).

Verder vind ik het prima besluit heb een account op Hyves waar ik af en toe op kijk en vooral gebruiken om te spammen _evil:.

Nja, daar zeg je iets wat grappig klinkt maar eigenlijk denk ik wel dat je tegenwoordig heel veel facebookverslaafde mensen hebt ;)

Beantwoorden
Citeren
Beantwoorden
Citeren

Heb tweetdeck met FB en twitter de hele dag aan. Altijd leuk voor updates. Geen last van als ik voor school aan de gang ben ofzo. Kan dan snel teruglezen of er nog iets interessants is gebeurd.

Beantwoorden
Citeren

Had het ooit genomen voor contact met andere wereldreizigers. Toen het populair werd en toen mijn vrienden me ineens met allemaal totale onzin overspoelden heb ik het opgezegd.

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85

owke...ik ga hier serieuze afgang maken neem ik aan maar kan het echt niet laten...WTH is fb? ?(

Beantwoorden
Citeren
shevas7

Oorspronkelijk gepost door Amnesia85
WTH is fb? ?(

fb is een sociaalnetwerksite met ongeveer een half miljard gebruikers. Is vrij gekend bij de meeste mensen hoor.

Beantwoorden
Citeren
Gildo0

Oorspronkelijk gepost door Amnesia85
owke...ik ga hier serieuze afgang maken neem ik aan maar kan het echt niet laten...WTH is fb? ?(

kijk 4 posts boven u daar staat een linkje!

Beantwoorden
Citeren

Haha ik moest ook eerst het topic bekijken voordat ik de afkorting begreep hoor, denk dat facebook gewoon niet vaak afgekort wordt ofzo?

Heb het nooit gehad, hyves overigens ook niet. Vind groepsgesprekken op whatsapp al irritant af en toe.

Beantwoorden
Citeren
Lamapalooza

Oorspronkelijk gepost door wim1988
https://ssl.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account

je kan facebook wel degelijk verwijderen.

Waar vind ik dat als ik het zelf wil zoeken in de toekomst? Want nu wil ik het nog niet direct verwijderen. Ik wil er alleszins eerst over nadenken :).
Dus als ik het na mijn nadenk periode nog steeds wil, dan kan ik het zelf zoeken.

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85

ow oke :P facebook ken ik wel....ik zit er ook op..om me bezig te houden tijdens het grinden :D

Beantwoorden
Citeren
chaserr

zit er teveel op :( dus goede beslissing.

Beantwoorden
Citeren