Ga naar het forum
Doden op PKP... Avo...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Doden op PKP... Avond 1 afgelast...

46 Berichten
20 Gebruikers
0 Reacties
4,924 Weergaven

ja nu ook, mr om het ng wat te beperken vr mensen die hun geld terug zouden eisen. Als ze kunnen zeggen, je kon wel ng naar de groepen gaan kijken als je wou. Maakt al een groot verschil met ik betaal 100000+? hun tickets allemaal terug? Want de mensen die er bvb vandaag niet waren willen prob morgen wel ng de groepen zien.

Mja ik zou wel zon asshole zijn die als ik niemand kende die iets ernstig voorheeft daar er aan zou denken men geld terug te eisen als ze het festival cancellen.
Hoewel ik dat natuurlijk niet kan weten omdat ik het niet heb meegemaakt dus vr zelfde geld kwam ik wenend thuis en boeit het geld me ook niets meer. Mr ik kan in ieder geval begrijpen dat mensen zo zouden denken.

oscaar10
Elite Grinder

T zou natuurlijk fijn zijn om het geld terug te krijgen en ik neem aan dat pukkelpop wel verzekerd is tot op zekere hoogte om mensen hun tickets terug te betalen in geval van overmacht maar ik lig er nu niet echt van wakker

elrio
PokerStrategist

Mijn broer zat daar met een paar maten, toen het nieuws bekend werd ook proberen te bereiken wat eerst niet lukte. Maat van m'n broer heeft zijn moeder wel kunnen bereiken en wist te vertellen dat ze allemaal ok waren en dat ze vanavond nog gingen proberen om terug te komen met de trein. Of dat gaat lukken is nog maar de vraag. Sinds dat ene telefoontje nog eens meermaals contact proberen te zoeken maar dat niet gevonden. GSM Netwerken ondervinden nog serieus wat last blijkbaar. Nuja, ze trekken hun plan wel daar

Oorspronkelijk gepost door oscaar10
T zou natuurlijk fijn zijn om het geld terug te krijgen en ik neem aan dat pukkelpop wel verzekerd is tot op zekere hoogte om mensen hun tickets terug te betalen in geval van overmacht maar ik lig er nu niet echt van wakker

Ja ik vind wel dat als ze ervoor verzekerd zijn dat ze het festival moeten stopzetten. Mrja daar ken ik de details natuurlijk niet van.

Ja vr jou maakt het nu niet uit, mr stel bvb een fan uit Amerika is speciaal overgevlogen, combiticket, vlucht heen en terug. Dat kost vrij veel, dus die zal dan denk ik vaak zen combiticket terugproberen te vorderen. En als hij dat dan krijgt ga jij niet gwn zeggen, hou het mijne maar neem ik aan?

Dus er moeten er eigenlijk maar enkele zijn die beginnen met terugvragen en dan volgt de rest wel denk ik. Mr idd eerste dagen zal dat mss niet direct bij iemand opkomen.

Oorspronkelijk gepost door elrio
Mijn broer zat daar met een paar maten, toen het nieuws bekend werd ook proberen te bereiken wat eerst niet lukte. Maat van m'n broer heeft zijn moeder wel kunnen bereiken en wist te vertellen dat ze allemaal ok waren en dat ze vanavond nog gingen proberen om terug te komen met de trein. Of dat gaat lukken is nog maar de vraag. Sinds dat ene telefoontje nog eens meermaals contact proberen te zoeken maar dat niet gevonden. GSM Netwerken ondervinden nog serieus wat last blijkbaar. Nuja, ze trekken hun plan wel daar

Er is extra onderdak voorzien en zijn ook extra treinen ingelegd.

elrio
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door BillClinton

Oorspronkelijk gepost door elrio

Er is extra onderdak voorzien en zijn ook extra treinen ingelegd.

Ondertussen heeft ie al gebeld en ze gaan blijkbaar niet met de trein maar een vader van ene van zijn bende was al onderweg naar Limburg om ze te gaan halen met de auto. Komt dus vanacht thuis

Blijkbaar al 4 doden :( RIP

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Triest zaak allemaal.

Sterkte voor alle betrokkenen...

oscaar10
Elite Grinder

Ondertussen 5 mensen overleden en de rest van het festival is afgelast.

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Sick

Ik denk dat iets anders dan aflassen onder deze omstandigheden niet mogelijk is, hoe vervelend dat voor iedereen ook is, zowel voor de organisatie en bands als voor de bezoekers.

Hopelijk stijgt het dodental niet nog verder....Heel veel sterkte voor alle betrokkenen. :(

Kidpoker777
PokerStrategist

Gelukkig is iedereen die ik ken ok, had ook een ticket voor vandaag.

samni Topicstarter
samni
PokerStrategist

de rest van het festival is afgelast.

Blijf erbij dat dat een goede zaak is.

Benji009
Oldschool Grinder

Zotjes!

Medeleven aan alle betrokkenen

Echt zot die storm

oscaar10
Elite Grinder

Ziek, hier zie je gewoon een boom vallen vlak voor je neus

samni Topicstarter
samni
PokerStrategist

Echt om misselijk van te worden :(

Maarten84
PokerStrategist

Wij waren ook daar, gelukkig niemand gekwetst.

Enige wat ik wil zeggen is dat bijna iedereen die ik kende, sprak op de camping het juist heel goed vond van de organisatie dat het festival oorspronkelijk nog niet afgelast werd. Enkel en alleen maar omdat ze er zo mede voor gezorgd werd dat er niet nog meer chaos zou komen. Nu bleef een hele hoop van de camping waar ze waren omdat er nog geen zekerheid was.

Verder vind ik de reactie van de NOS zeer ongepast, vuil..

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Sick

Ik denk dat iets anders dan aflassen onder deze omstandigheden niet mogelijk is, hoe vervelend dat voor iedereen ook is, zowel voor de organisatie en bands als voor de bezoekers.

Hopelijk stijgt het dodental niet nog verder....Heel veel sterkte voor alle betrokkenen. :(

Helemaal mee eens

R.I.P.

Oorspronkelijk gepost door samni

Echt om misselijk van te worden :(

Ja was gisteren in Hasselt zag nog een hoop grote stukken boom langs de snelweg liggen, die wil je inderdaad niet op je hoofd krijgen.

Maarten84
PokerStrategist

wauw dat is pas een feest waar t dak eraf gaat.. ziek wel pff :(