Ik heb niet eens de moeite genomen om dit filmpje te bekijken. Wat Caroline zegt, als je van het zien van het leed van een ander, want dat blijft dit toch jezelf beter moet voelen is er iets in je wat niet deugt imo. Dat die gozer er grappen over kan maken zal allemaal wel. Dat mensen denken dat dit kinderen weerhoudt van pesten is te positief over kinderen. Dit effect is slechts tijdelijk en men gaat weer over tot de orde van de dag.
Om dan mensen zo persoonlijk aan te vallen zegt iets over degenen die het doen. Onfatsoenlijk is een mooi woord. Ga zelf eerder voor Tokkie gedrag. Iets wat niet van toepassing is in de discussie betrekken met een persoonlijke aanval. Ik vond dit een onzin post en vond het commentaar van Yoghi juist wel leuk.Petje af ook voor Caroline die tegenwoordig in haar posts haar woorden weloverwogen kiest.
Wel het hardste gelachen om de laatste zin uit de post van Onmybike. Zo waar. Dat geeft wat mij betreft het juiste perspectief aan. Het kan altijd beter, het kan altijd slechter.