Ga naar het forum
Echt of nep? Alien ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Echt of nep? Alien gevonden in Siberie

68 Berichten
28 Gebruikers
0 Reacties
8,390 Weergaven
67 reacties
jarusso
Oldschool Grinder

1 ding is zeker , where not alone!

Lijkt me wel fake vaker zulke grappen gezien haha

MIT010
Oldschool Grinder

lol, waar heb je dit vandaan :P wel raar.

Ook wel leuk om eens door heen te bladeren -> http://vault.fbi.gov/

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door MIT010
lol, waar heb je dit vandaan :P wel raar.

Staat op alle nieuwssites, zoals bijvoorbeeld het Algemeen Dagblad :D

Nivlem
Oldschool Grinder

gewoon een of andere misvormde foetus, niets aan de hand jongens!

MIT010
Oldschool Grinder

Ik geloof er wel in dat we niet de enige zijn met (planeet met leven), vind t wel interessant maar wel een klein alientje dan :tongue:

Verder denk ik dat er al wel meer over zulke dingen bekend is dat niet publiekelijk gemaakt wordt..

bobm78
Poker Player

Obv nep, een alien met een navel, yeah right.

De vraag zou dan ook niet moeten zijn of je in dit soort nepfilmpjes gelooft, maar of je ondanks deze filmpjes toch gelooft in de aanwezigheid van aliens.

20Shocker88
PokerStrategist

Geloof wel dat er wat is maar ook dat deze nep is lol.
Zou wel verekte toevallig zijn dat ze in hollywood gelijk hebben met die bolle kopen en grote ogen :P

Wryzeth
PokerStrategist

Los van dit filmpje...mensen die geloven dat aliens op mensen zouden lijken...zo kortzichtig. :f_confused:

KaiserSochez
PokerStrategist

Als het een alien zou zijn dan is het wel een 'zoogdier', want volgens mij heeft ie een navel. En aliens komen uit eieren...althans als is de filmserie V moet geloven... ;)

ah, idd Bomb, over je reply heengekeken, haha :tongue:

Gangstahhh
PokerStrategist

Wat wel tof is dat hij wel heel veel op ET lijkt, wat dus eigenlijk meteen al zegt dat het niet bestaat, wel echt sick goeie namaak

Sjors777
Oldschool Grinder

redelijk duidelijk fake

MIT010
Oldschool Grinder

Maar, wat is het dan :D

raymond20001
PokerStrategist

obv echt, jammer dat de hele wereld dit fake vindt

minez1
PokerStrategist

deze is sowieso echt! Dat ziet toch iedereen?

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Yeeeah!!!! Eindelijk hoeft niemand zich meer af te vragen waar elvis is gebleven...

Dacht wel dat hij wat groter was, overigens, maar misschien had hij wel een Elvis-look van biologisch materiaal, wie weet :P

NLDPeter
PokerStrategist

Over het bestaan van buitenaards leven:

-Een gemiddeld melkwegstelsel heeft 100.000.000.000 tot 1.000.000.000.000 (100 miljard tot1 biljoen) sterren
Er zijn naar schatting 1.000.000.000.000 (1 biljoen) melkwegstelsels. dat levert minimaal
100.000.000.000.000.000.000.000 (10^23) sterren op.

-We weten dat een flink aantal sterren daadwerkelijk planeten heeft. Omdat we alleen extreem grote planeten die dicht bij een ster staan kunnen waarnemen is het erg moeilijk om in te schatten hoe groot deze fractie is. Zelfs al is deze klein dan zijn er nog enorm veel sterren met planeten.

-Om vatbaar voor leven te zijn moet een planeet aan een paar dingen voldoen. (vloeibaar water, koolstof, goede afstand van de ster, etc) Ook deze fractie is niet goed in te schatten maar is zeker niet nul. Er zijn dus een heleboel planeten waarop leven kan ontstaan

-Op hoeveel van die planeten onstaat ook daadwerkelijk leven?
De enige levensvatbare planeet die wij kunnen bestuderen is de aarde. ongeveer 100.000 jaar nadat de aarde voldoende was afgekoeld om leven te kunnen ondersteunen is dit ook gebeurd. 100.000 jaar is op de tijdschaal van de leeftijd van planeten (miljarden jaren) extreem klein. (1/10.000, dat is een paar dagen op een mensenleven)

De kans dat er leven is ergens anders dan op de aarde is dus erg groot (99.999....%)

De onderlinge afstand tussen sterren daarentegen is zo groot dat het erg onwaarschijnlijk is dat de mensheid ooit in aanraking komt met intelligent buitenaards leven, maar vol houden dat we de enige zijn is erg naïef.

Wryzeth
PokerStrategist

Nice post NLDPeter!

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
-Om vatbaar voor leven te zijn moet een planeet aan een paar dingen voldoen. (vloeibaar water, koolstof, goede afstand van de ster, etc) Ook deze fractie is niet goed in te schatten maar is zeker niet nul. Er zijn dus een heleboel planeten waarop leven kan ontstaan

Dit vind ik dan weer zo naïef. Voor een levensvorm zoals wij het kennen misschien, maar om te stellen dat er geen leven kan bestaan zonder deze dingen is echt herpaderp.

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Doet me denken aan Bill Bryson's "Short History of Nearly Everything:

“Space, let me repeat, is enormous. The average distance between stars out there is 20 million million miles. Even at speeds approaching those of light, these are fantastically challenging distances for any traveling individual. Of course, it is possible that alien beings travel billions of miles to amuse themselves by planting crop circles in Wiltshire or frightening the daylights out of some poor guy in a pickup truck on a lonely road in Arizona (they must have teenagers, after all), but it does seem unlikely.”

_biggrin: