Ik heb weer een epic dagje waar ik op mn werk zit en steeds PS afsluit en 5 minuten later denk, hey maybe is daar nog iets leuks te doen laat ik weer s kijken
![]()
Zit nog net niet te F5 klapperen
hihi je leek mij wel toen ik vandaag op me stage was
nu net thuis EINDELIJK POKEREN.. hoezo verslaafd:D
ben er nu weer!! gets better ![]()
...
..
9 minuten...
maar had wel n klant
Als ik vrij heb doe ik t beter, hier verveel ik me teveel
Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
ben er nu weer!! gets better
...
..9 minuten...
maar had wel n klant
![]()
![]()
Als ik vrij heb doe ik t beter, hier verveel ik me teveel
![]()
doe je dan? zo,n baan wil ik ook
bank en mehh liever geen baan ![]()
edit; lig liever op de bank dan dat ik werk bij n bank
bank en mehh liever geen baan
edit; lig liever op de bank dan dat ik werk bij n bank![]()
ga dan op een dak liggen, dan lig je ook op een bank
Omg, je hebt het laatste kwartier vaker het forumrefreshed dan ik ♠_biggrin:
damn tasks die gedaan moeten worden....
Haha kan me hier ook goed in herkennen. Als ik op stage ben zit ook continu te kijken op Ps. Telkens maar weer topics refreshen haha
hahaha, je werkt niet toevallig in Haarlem he?
Ik was laatst bij de bank voor een adviesgesprek en aan het einde van het gesprek was ik prima over poker aan het praten met die adviseur
hahaha ![]()
denk dat ik nog maar wat strategiedinge ga lezen ofzo
jammer dak hier geen vids kan kijken ![]()
hoo hoop reacties was dit aan t type en kreeg toen n klant die boos was omdat hij maandelijks meer kosten als inkomsten had, en dat was ofc mijn schuld
![]()
15 minuten lang aan moeten hore dat ie geen eten meer kon kopen en t weekend zn kids nie eens kon voeden, omgzzzz haha. Toen ik zei dat we hem niet zomaar geld konden geven begreep ie t wel, maar dat ie geen geld had begreep ie dan weer nie ![]()
en nee geen haarlem
hahaha
denk dat ik nog maar wat strategiedinge ga lezen ofzojammer dak hier geen vids kan kijken
![]()
Gewoon lekker op je smartphone met oordopjes in
![]()
Moet je nog lang?
Ik ben klaar met 30 minuten en dan ga ik effe de 10Nl tafels aanstampen
uit verveling viel t me net zelfs op dat mn musliereep die aan de onderkant choco heeft een ruitjespatroon heeft en dat 1 rij ruitjes gewoon is en de volgende rij hele kleine puntjes erin heeft....
Waiiit... Wooottt..??!!
Zijn er serieus idioten die bedacht hebben om een patroon met ruitjes met sommige met puntjes in het patroon te programmeren in speciaal daarvoor ingestelde machines.. Who gives a crap!!!!!
Denk dat ik de enige ben die t uberhaupt zie!
Oorspronkelijk gepost door martijnde666
Moet je nog lang?Ik ben klaar met 30 minuten en dan ga ik effe de 10Nl tafels aanstampen
![]()
8 uur ben ik klaar
![]()
uit verveling viel t me net zelfs op dat mn musliereep die aan de onderkant choco heeft een ruitjespatroon heeft en dat 1 rij ruitjes gewoon is en de volgende rij hele kleine puntjes erin heeft....Waiiit... Wooottt..??!!
Zijn er serieus idioten die bedacht hebben om een patroon met ruitjes met sommige met puntjes in het patroon te programmeren in speciaal daarvoor ingestelde machines.. Who gives a crap!!!!!
Denk dat ik de enige ben die t uberhaupt zie!
![]()
ben ik de enige die het raar vind dat wanneer ik images google op "musliereep" de eerste hit dit is: