Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

Epic dag

221 Berichten
45 Gebruikers
0 Reactions
16.8 K Bekeken
Nivlem

Oorspronkelijk gepost door hoedinie

Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
uit verveling viel t me net zelfs op dat mn musliereep die aan de onderkant choco heeft een ruitjespatroon heeft en dat 1 rij ruitjes gewoon is en de volgende rij hele kleine puntjes erin heeft....

Waiiit... Wooottt..??!!

Zijn er serieus idioten die bedacht hebben om een patroon met ruitjes met sommige met puntjes in het patroon te programmeren in speciaal daarvoor ingestelde machines.. Who gives a crap!!!!!

Denk dat ik de enige ben die t uberhaupt zie! :rage:

ben ik de enige die het raar vind dat wanneer ik images google op "musliereep" de eerste hit dit is:

Het helpt sowieso als je naar 'mueslireep' zoekt :)

Beantwoorden
Citeren

das te makkelijk melvin... want dan schrijf je het goed :D

Beantwoorden
Citeren

sorrie wist eigeluk wel dat ut moesliejreep is :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
sjengfred

DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!

Beantwoorden
Citeren
Varune

Ik vind 't een beetje vreemd dat je op 'mueslireep' gaat zoeken in google.

Verder kan ik me wel vinden in koen z'n openingspost :(

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Varune
Ik vind 't een beetje vreemd dat je op 'mueslireep' gaat zoeken in google.

Verder kan ik me wel vinden in koen z'n openingspost :(

je moet wat op zo'n EPIC dag he :D

Beantwoorden
Citeren
Head Admin
Lanfear81

als je nooit op mueslireep zoekt, zul je ook nooit een EPIC dag hebben...sorry om je dromen te verstoren...........

Beantwoorden
Citeren
Yoghi

hoo hoop reacties was dit aan t type en kreeg toen n klant die boos was omdat hij maandelijks meer kosten als inkomsten had, en dat was ofc mijn schuld :facepalm: :D
15 minuten lang aan moeten hore dat ie geen eten meer kon kopen en t weekend zn kids nie eens kon voeden, omgzzzz haha. Toen ik zei dat we hem niet zomaar geld konden geven begreep ie t wel, maar dat ie geen geld had begreep ie dan weer nie :coolface:

en nee geen haarlem :P

Je kan hem proberen te taffen... :coolface:

(Caroline)

Beantwoorden
Citeren
DonBartos

uit verveling viel t me net zelfs op dat mn musliereep die aan de onderkant choco heeft een ruitjespatroon heeft en dat 1 rij ruitjes gewoon is en de volgende rij hele kleine puntjes erin heeft....

Waiiit... Wooottt..??!!

Zijn er serieus idioten die bedacht hebben om een patroon met ruitjes met sommige met puntjes in het patroon te programmeren in speciaal daarvoor ingestelde machines.. Who gives a crap!!!!!

Dus je vindt het apart dat iemand nadenkt over een patroon op de achterkant van een mueslireep, terwijl je dit patroon aandachtig aan het bestuderen bent?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door DonBartos

Waiiit... Wooottt..??!!

Dus je vindt het apart dat iemand nadenkt over een patroon op de achterkant van een mueslireep, terwijl je dit patroon aandachtig aan het bestuderen bent?

Dat hoor je te doen op een EPIC dag.

Beantwoorden
Citeren
Varune

Hmm heb geen mueslireep gehad vanmorgen. Wordt geen epic dag denk ik.

Beantwoorden
Citeren

HAhaha ja ik denk dat ik de enige ben die ooit de achterkant van een moesliereep bestudeerd heb :P Je moet wat als je je te pletter verveelt, naar de kluisjes staren ging ook snel vervelen :D

Die gast taffen is idd goed plan. Zie al vaak zat bankklantjes die netjes 2/3 van hun salaris naar stars boeken :facepalm: :P (om vervolgens te miepen om een hoger kredietlimiet :D). Unlock ik mn bevroren tientje op mn taf balans maybe ook nog eens :coolface:

Beantwoorden
Citeren

oh-oh t lijkt alweer zo'n dag te worden. Betrap mezelf op F5 klapperen bij de blogs en teveel crap posten. Klik rechtsboven en mn ebook verder leze :baby:

Beantwoorden
Citeren

Hidiap cowboy... train die triggerfinger :D

Beantwoorden
Citeren

:D :D :D

Beantwoorden
Citeren
oscaar10

Stiekem pokeren op het werk kan niet? :D

Beantwoorden
Citeren

x

Beantwoorden
Citeren
martijnde666

Vandaag nog tot een nieuwe ontdekking gekomen? :)

Beantwoorden
Citeren
Head Admin
Lanfear81

het is weer vrijdag? _biggrin:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
het is weer vrijdag? _biggrin:

hahaha ja toch wel :P

Beantwoorden
Citeren