Ga naar het forum
Epische Tv !!!!!!! ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Epische Tv !!!!!!! Basta

15 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
1,028 Weergaven

Check dit eens machtig hoe ze het weer flikken.
http://www.een.be/programmas/basta/pest-eens-een-internetfraudeur

En als je hier van houdt kijk ook eens op 419 EATER schitterende site.

14 reacties

Blijft een super programma!

Arjon

+1

mrsaintftw

Net helemaal uitgekeken, weer subliem! Die fraudeers zijn precies ook wel serieus naïf :facepalm:

Zalig programma!

Kookie

En als je hier van houdt kijk ook eens op 419 EATER schitterende site.

I agree, ik herinner nog een verhaal van een kerel die een fraudeur naar een van de meest onherbergzame gebieden heeft gestuurd (skeleton key, zoiets?) om daar dan met een rubber bootje de zee op te gaan om z'n geld op te vissen. _love:

Over basta: een dwerg op een pony, nuff said :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

@kookie idd die pony was echt over de top ,snap niet dat zon scammer
nog ermee door gaat. Er MOET toch een bel ! gaan luiden ,niet rinkelen hoor..... :facepalm: :facepalm:

Over 419 eater : zoek eens op safari ddat zijn de reizen die de baiters ,
de nullen laten maken meesterlijk. :D :D :D

Benjike316

Jammer dat het de laatste aflevering was :(

Oorspronkelijk gepost door Benjike316
Jammer dat het de laatste aflevering was :(

Misschien dat er een tweede seizoen komt. Linkje

Benjike316

Nja ik vrees ervoor. Ze zullen altijd herkend worden dus het zal echt lastig worden om nog zo'n goede verhalen te brengen.

wauss

Nja ik vrees ervoor. Ze zullen altijd herkend worden dus het zal echt lastig worden om nog zo'n goede verhalen te brengen.

denk dat dat wel meevalt. undercover in nederland is er ook al meerdere seizoenen. zou je ondertussen toch ook wel verwachten dat hij herkent word maar nee hoor.. mensen zijn niet zo slim als je denkt

Benjike316

Oorspronkelijk gepost door wauss

denk dat dat wel meevalt. undercover in nederland is er ook al meerdere seizoenen. zou je ondertussen toch ook wel verwachten dat hij herkent word maar nee hoor.. mensen zijn niet zo slim als je denkt

Maar hebben ze bij undercover ook al zoiets teweeg gebracht als Basta bij de belspelletjes? Daardoor hebben ze verscheidene dagen constant in de schijnwerpers gestaan... Iemand die ze nu niet herkennen is vrij wereldvreemd dan.

edwardwelsh

Maar hebben ze bij undercover ook al zoiets teweeg gebracht als Basta bij de belspelletjes? Daardoor hebben ze verscheidene dagen constant in de schijnwerpers gestaan... Iemand die ze nu niet herkennen is vrij wereldvreemd dan.

Bij de belspelletjes hebben ze toch niks openbaar gedaan. Alles verliep via een onbekende, dus ik zou niet weten waarom dat in een volgende reeks weer niet zou lukken.

En gans die belspelletjes affaire is natuurlijk enorm overroepen. Mensen spreken er al jaren schande van, maar het duurde tot wat "linkse intelligentsia" ervan spraken dat er schot in de zaak kwam.

wauss

Oorspronkelijk gepost door wauss

ja door dat programma zijn er verschillende discussies geweest in de 2e kamer.

linkje met wat ze allemaal hebben gedaan

echt best wel ernstige dingen. kwam heel vaak in het journaal bijv. schiphol en hoe de beveiliging zo lek is als een mandje.
al moet ik wel toegeven dat echt laat in de serie hij wel steeds moeilijker undercover bleef. laatste serie hebben ze ook andere mensen ingehuurd.

Timmaywin