Ga naar het forum
Fuck Digitenne

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Fuck Digitenne

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
926 Weergaven
bobm78

Heb al paar jaar Digitenne van KPN, nooit problemen mee gehad.
En nu sinds 3 dagen terug ofzo, begon mijn beeld te storen, blokjes of lijnen door mijn beeld, en geluid stoorde. Eerst dacht ik aan storing bij KPN, is wel eens vaker. Maar nu duurt het maar en duurt het maar, en wordt steeds erger.
1e dag was het irritant, maar nog wel te bekijken zeg maar, nu is het echt te erg geworden.
Dus ik op internet wat speuren over probleem en oplossing, maar ik vind nergens echt een antwoord, behalve resetten, stekker eruit, en nieuwe SCART kabels kopen...
Dus ik ga via menu op afstandsbediening naar fabrieksinstellingen, maar nu wil ik het menu verlaten, en doet ie niks meer!!
Afstandsbediening doet het wel, ontvanger reageert ook, maar kom onmogelijk nog uit het menu, heb inmiddels elk knopje gehad...
Als ik ontvanger aan en uit zet kom ik steeds weer terug in het vastlopende hoofdmenu.

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen, behalve zo boos worden dat ik zometeen die hele digitenne rotzooi mijn raam uitflikker?

6 reacties
Nivlem

Welkom bij de KPN klantenservice

Indien u een abbonement bij ons wilt afsluiten, toets dan 1.
Indien u vragen heeft over een van onze serivces, toets dan 2.
Indien u technische problemen aan uw televisie of internet ondervindt, toets dan 3.
Indien u ..

bobm78 Topicstarter
bobm78

Das de reden dat ik nog niet heb gebeld, vorige keer was ik 15 euro kwijt aan beltegoed, en had ik pas net mijn vraag gesteld, laat staan antwoord gehad!
Schijtziek wordt je van die oplichters...

sjengfred

KPN is de grootste meuk die er bestaat volgens mij, ik heb er het internet van. In Thailand klaagde ze constant over het slome en laggende internet daar, voor mij was het gewoon een vooruitgang toen ik daar kwam :facepalm:.

Ik ben nu overgestapt naar Ziggo wat bij mijn ouders thuis altijd goed bevallen is.

Maar inhoudelijk kan ik je niet echt helpen dus ;(, Sterkte ermee.

r1ngo

Heb je al gecheckt of 'ie ergens anders wel werkt?
Andere stad bijvoorbeeld..

Als dat niet werkt kan je altijd zo'n nieuwe box aanvragen bij KPN?

bobm78 Topicstarter
bobm78

Heb mijn oude ontvanger erbij gepakt, die het net ook niet deed, maar nu ineens wel, echt geen flauw idee wat er nou gaande was.
Mijn beeld is weer helder, alles weer oke.. echt vaag.

Digitenne is inderdaad meuk.

Heb het op kamers ook. Staat je ontvanger 3 maanden hetzelfde met goed beeld. Vind ie daarna opeens geen signaal meer. Moet je weer een nieuw goed plekje zoeken. Drama.