Ga naar het forum
Geld Verdienen Zond...

Meldingen
Alles wissen

Geld Verdienen Zonder Moeite

190 Berichten
10 Gebruikers
60 Reacties
25.9 K Weergaven
ShovingLoose Topicstarter
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
En ook al 5 mensen die zich via de site hebben aangemeld bij PokerStrategy :f_thumbsup:

11 inmiddels, allemaal met 0 sp :f_ugly: :f_ugly:

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster
Legacy Member

Kan nog komen, Shove! :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hopelijk komt dat nog. Het heeft tijd nodig.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Dat kan. Teller staat op 12 nu, maar er zijn ook een handvol die na hun aanmelding niet meer ingelogd zijn geweest.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is dan wel jammer, maar je weet ook niet of ze al overal pokeraccounts hebben door al die onbekende vrienden.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zit er nog vooruitgang in of blijft het steken?

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ik heb nu 14 mensen doorverwezen naar PS via mijn site. Helaas zijn er maar 2 die een beetje gespeeld hebben. Verder heb ik wel wat nieuwe verdienmanieren toegevoegd maar de verdiensten van de aanmeldingen lopen in de tientjes en niet in de honderden. Wat dat betreft is het wel een leuk projectje om te doen, maar of ik na november weer met een jaar verleng is nog de vraag.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Als het meer kost dan het oplevert heeft het inderdaad weinig zin.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

ik kwam dit tegen en het ziet er wel interessant uit: https://tinyurl.com/y4l522tq

Als je je inschrijft als affiliate en mensen doorverwijst krijg je 3% (wordt 5% als ik het goed begrepen heb) van hun investeringsbedrag. Deze commissies kunnen dus flink oplopen, er zijn als mensen die aan 1 doorverwijzing 10.000 tot 33.000 dollar hebben verdient.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zijn behoorlijke bedragen. Al is dat waarschijnlijk maar voor een aantal weggelegd.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Dat denk ik ook, zal wel lastig zijn een grote investeerder over te halen via internet.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ik blijf zoeken naar een leuke manier om bij te verdienen. Een tijdje geleden heb ik daarom https://www.youfeelbetternow.com/ gemaakt. Hier werk ik aan een site wat betreft gezondheid, met daarbij links naar producten waarbij ik een commissie krijg. Wie weet kan ik ooit delen dat ik een passief inkomen genereer, maar het maken van sites is voor mij geen gesneden koek en al doende merk je steeds meer hoe ingewikkeld het is wat betreft vindbaarheid en dergelijke.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik houd het zelf lekker met normaal werken en af en toe pokeren.
Al kom ik aan pokeren weinig meer toe de laatste tijd.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Binnen een maand een geldbron creëren die je elke maand geld oplevert terwijl je slaapt. Wij zijn hier het meest enthousiast over van alle online verdienmanieren! De maker van dit programma verdient zelf een bedrag van 6 cijfers (Voor de komma uiteraard) per maand! Check https://www.geldverdienenzondermoeite.nl/affiliate-marketing

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Pas een beetje op met dergelijke fantastische dingen, want mensen die zoveel verdienen hebben het niet nodig om wat dan ook te verkopen. Doen ze dat toch, dan klopt er iets niet. Bijna altijd scam dus. Heb in mijn binary options tijd heel wat van dat soort verhalen getackeld op dat forum. Niet alles is scam, maar bijna altijd geldt: wat te mooi klinkt om waar te zijn, is dat meestal ook.

Als ik het goed begrijp gaat het om affiliate marketing. Daar is een enorm oplichtersgebied bekend. Pas dus goed op waar je in terecht komt. Niet alle affiliate marketeers zijn oplichters, maar velen zijn dat wel. Ze zijn enorm glad, maken gebruik van agressieve verkoopmethodes en gebruiken bijna nooit hun eigen naam, laat staan de eigen foto's. Denk er maar eens goed over na: waar komt al die tonnen per maand vandaan? Iemand moet die betalen tenslotte.

Heb de link trouwens niet bezocht, niet omdat ik jou niet vertrouw, maar omdat ik dergelijke dingen nooit open. Jou vertrouw ik wel degelijk ;)

Dit is dus niet om jou af te kammen, maar bedoeld als goede raad!

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster
Legacy Member

Ik moet me helaas aansluiten bij Zee, beste Shove. Pas alsjeblieft op. Beter gezegd...doe het niet. Je weet gewoon niet wie wel en wie niet te vertrouwen is.

Als ik een goed gevoel had erover zou ik het doen.

Hopelijk kom je goed terecht ermee, ik gun het je!

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Komt goed hoor, de cursus kostte maar 47 euro (de basis was maar 1 euro) dus dat is geen wereldbedrag. Nu druk met mijn nieuwe project. Ik laat waarschijnlijk dit jaar nog weten wat dat is.:f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Kijk dit is ook een mooie: Wil jij goedkoop producten kopen in China en voor een veel hoger bedrag verkopen in Nederland via http://bol.com? Klik hier dan voor een gratis training: https://www.geldverdienenzondermoeite.nl/e-commerce

Wanneer iemand uiteindelijk de masterclass neemt krijg ik €75/€187,50 voor het doorverwijzen.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Beleggen met dit systeem dat gemiddeld 20,6% winst maakt, waarbij je alleen de koop en verkooppijlen hoeft te volgen! Kijk snel op https://www.geldverdienenzondermoeite.nl/beleggen-met-succesgarantie

Ken jij dit systeem ook Zee?

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Nee, sorry. Ik volg eigenlijk nooit andere systemen. Heb meer vertrouwen in mijn eigen kunnen (mijn systeem maakt theoretisch 100% winst per jaar over een lange test).

Nu alleen nog mijn faalangst overwinnen :P

Beantwoorden
Citeren