Vandaag was echt mijn grote geluksdag. Ik zal even vertellen wat er is gebeurd.
Ik moest vanmiddag even naar de Gamma om wat verf te halen. Ik loop daar dus naar binnen en alle sirenes gaan af, lampen beginnen te knipperen etc, ik wist niet wat me overkwam. 5 seconden later komt er zon knul naar me toe gelopen en hij zegt: gefeliciteerd! Je bent onze 500.000ste bezoeker! Je krijgt een cheque van 1000€, en het mooie is: je hoeft hem niet bij ons te besteden! Ik dacht, mooi! Ik ga meteen naar de hoeren. Dus ik kom daar aan bij die hoerenkeet, ik loop naar binnen, en je raad het nooit. Je bent onze 100.000ste bezoeker sinds we open zijn! Je mag voor de rest van je leven gratis neuken bij ons. Ik denk dit kan niet waar zijn, maargoed, normaal pak ik altijd die goedkope hoeren maar deze keer dacht ik aan zon dure uit de kamasutra klasse. Ik pak zon mooie bruine vrouw uit India met zon stip op haar hoofd. Ik begin haar flink te palen maar na een tijdje begint die stip me te irriteren... Dus ik begin die stip er af te krassen. Ik kras en kras, en ik kon mijn ogen niet geloven! Wat denk je??? Ik had ook nog eens een AUTO gewonnen!!!!!!
Dit wou ik even met jullie delen.
Groetjes