Ga naar het forum
groetjes uit austra...

Meldingen
Alles wissen

groetjes uit australie

69 Berichten
24 Gebruikers
0 Reacties
5,392 Weergaven
K2AA72

Hoi,

ik ben in Australië om naar een gratis seminar van Jezus te gaan en hem te interviewen :P ik doe de mensen hier even de groeten :D

K2

Beantwoorden
Citeren
68 reacties
blowkonijn

Of jij bent knettergek dat je de halve wereldbol over vliegt voor een halve zool die pretendeert jezus te zijn óf ik ben kettergek dat ik de zoon van god een halve zool noem. Al ben ik bang voor jou, dat het laaste zeer onwaarschijnlijk is. Anyway, veel plezier. :D

Beantwoorden
Citeren

Yep, daar gaan we weer!

Bestaat God? :D

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn

Nee! :D :D

Beantwoorden
Citeren
robinripper

Altijd al naar australie willen gaan... Zou zeggen doe iig ook wat leuke dingen

Beantwoorden
Citeren
K2AA72 Topicstarter
K2AA72

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Of jij bent knettergek dat je de halve wereldbol over vliegt voor een halve zool die pretendeert jezus te zijn óf ik ben kettergek dat ik de zoon van god een halve zool noem. Al ben ik bang voor jou, dat het laaste zeer onwaarschijnlijk is. Anyway, veel plezier. :D

Hehe, het is niet 'dé' zoon van God, dat zijn we allemaal, zonen en dochters van God ;)...

Maar bedankt en ook robin, ik heb tot nu toe al veel plezier. Het is sowieso echt een avontuur, de mensen zijn super vriendelijk het is mate voor en darling na :p, dus zou je zeker aanraden een keer te gaan... Naar de Aussie Millions misschien? :P

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis

Mijn neef woont daar

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Oorspronkelijk gepost door K2AA72
Hoi,

ik ben in Australië om naar een gratis seminar van Jezus te gaan en hem te interviewen :P ik doe de mensen hier even de groeten :D

K2

Veel plezier daar :pokerface:

Beantwoorden
Citeren

Hoi,

K2

Aloha
ja dat seminar van Jezus en het interview duren bij elkaar nog geen dag
en de rest van je tijd ga je zeker doorbrengen in de kroeg met de meiden van down under die gaan graag down en under :coolface:

Beantwoorden
Citeren
robinripper

Je kan hierna doorgaan naar siberie voor een andere jezus:

Beantwoorden
Citeren
HannesNL

Veel plezier ;D

@Robin: Van de fragmentjes die ik heb gezien, zijn ze volgens mij best gelukkig daar :)

Beantwoorden
Citeren
robinripper

Oorspronkelijk gepost door HannesNL
Veel plezier ;D

@Robin: Van de fragmentjes die ik heb gezien, zijn ze volgens mij best gelukkig daar :)

Tsja, dat is het probleem van alleen fragmenten natuurlijk. In deze clip lijkt het idd dat mensen vrij blij zijn, maar in de clips die Noord-Korea laat zien lijkt alles ook goed te gaan in dat land ;)

Dat gezegd, zelfs al zijn ze daadwerkelijk gelukkig hier zou het nooit werken voor rationele mensen omdat die gewoon niet in onzin kunnen geloven en mogelijk wel kunnen doen dat ze gelukkig daar zijn maar weten dat waar ze aan meedoen totale onzin is.

Beantwoorden
Citeren
EevQQ

Heb je al een seminar bezocht? :)

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom

Een nieuwe jezus die zegt dat 80% van de wereld bevolking serieuze mentale issues heeft. Oh en hij gelooft ook in UFO's en zielloze aliens. Nou ja, zo wordt geloof ineens wel weer wat interessanter.

Beantwoorden
Citeren
K2AA72 Topicstarter
K2AA72

Oorspronkelijk gepost door EevQQ
Heb je al een seminar bezocht? :)

Hee Eva :)

ja ik heb gister net de eerste seminar bezocht.. was leuk.. Ze zijn ook erg aardig, ik zat naast Mary, die een beetje doedels aan het tekenen was, bloemetjes en fruit enzo haha :D ... Over 2 uur begint de tweede seminar :)

liefs :)

Beantwoorden
Citeren
K2AA72 Topicstarter
K2AA72

Oorspronkelijk gepost door robinripper
Je kan hierna doorgaan naar siberie voor een andere jezus:

Deze man heet Vissarion geloof ik, en ik weet niet zeker of hij echt claimt Jezus te zijn of meer een soort opvolger... In ieder geval, deze man lijkt zich 'boven' zijn 'volgelingen' te plaatsen... Bovendien is het een soort afgesloten gemeenschap, waarin vrouwen misschien niet helemaal gelijk aan mannen zijn...
De echte Jezus kun je gewoon aanspreken en is heel egalitairistisch ingesteld en heeft geen gemeenschap (behalve met Mary :p)..

Oorspronkelijk gepost door DukeFreedom
Een nieuwe jezus die zegt dat 80% van de wereld bevolking serieuze mentale issues heeft. Oh en hij gelooft ook in UFO's en zielloze aliens. Nou ja, zo wordt geloof ineens wel weer wat interessanter.

Dat moet dan de Siberische zijn want AJ doet daar niet aan voor zover ik weet, of misschien nog iemand anders? ...

Jezus heeft het alleen over de twee belangrijkste dingen, liefde voor de schepper van alles, en liefde voor onze naasten als onszelf.

Beantwoorden
Citeren
K2AA72 Topicstarter
K2AA72

Veel plezier ;D

Tnx, ik heb telkens in mijn achterhoofd dat we nog ergens over zouden moeten praten, maar skype werkt niet mee..

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom

Ja hij wordt Vissarion genoemd en het is in Siberie.

Beantwoorden
Citeren
caroline29632

Bovendien is het een soort afgesloten gemeenschap, waarin vrouwen misschien niet helemaal gelijk aan mannen zijn...

Dat is wel heel shocking in de christelijke geloofsgemeenschap. :O

Snap absoluut niet hoe je erin kan geloven, maar veel plezier iig.

Beantwoorden
Citeren
HannesNL

Veel plezier ;D

Tnx, ik heb telkens in mijn achterhoofd dat we nog ergens over zouden moeten praten, maar skype werkt niet mee..

Komt wel een keer. :)

Ga je die seminar hier posten ook? Zou ik wel interessant vinden!

En ik ben ook erg benieuwd naar alle reacties :D

Beantwoorden
Citeren