.
Leuk topic...
Ik heb eigenlijk de gewoonte van overal verschillende nicknames te gebruiken, dus sowieso is het al uitzonderlijk dat ik bij poker overal ViperPP ben :).
Ik had eigenlijk net voor ik met online poker begon al net een Viper-like nickname op PSN. Hierbij was de naam Viper vooral geinspireerd door de Dodge Viper.
Ik begon dan op PartyPoker en omdat Viper uiteraard al bestond werd het dus ViperPP omwille van PartyPoker. Maar dat is wat blijven hangen en werd dus ook mijn nickname op alle andere pokerrooms. Als iemand zou vragen waarvoor PP staat kan ik nog altijd Pocket Pair zeggen :).
Bij een of ander spel duizend namen geprobeert maar waren allemaal al bezet dus ik dacht dat 't rigged was. Vul in 'Sok' en verrek, hij deed het. Dus zat ik aan Sok vast .. om het nog een beetje stoerder eruit te laten zien op andere sites een 'z' of 'zel' er aan vast geplakt.
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Bij een of ander spel duizend namen geprobeert maar waren allemaal al bezet dus ik dacht dat 't rigged was. Vul in 'Sok' en verrek, hij deed het. Dus zat ik aan Sok vast .. om het nog een beetje stoerder eruit te laten zien op andere sites een 'z' of 'zel' er aan vast geplakt.
Nou dat stoere is wel gelukt hoor
Spoiler
Jij heet toch zo omdat je niet fatsoenlijk kunt tikken en de n nu eenmaal naast de m zit, DomBartos?
Nee mijn verhaaltje staat al ergens vermeld in dit topic. Ik stam af van Don Corleone maar ben over gestapt naar een andere familie.
tsja één hand waarvan me opviel dat ie bovenmatig vaak won op Everest poker, waar ook één van de 10 ct toernooien K2 heette, (gewoon toeval natuurlijk) de beste hand en de slechtste hand