Dan neem ik met alle plezier mijn vorig antwoord terug
Ik vind die tweede foto eigenlijk lelijker... Had die ook gevonden ma kvond de eerste mooier. dat haar gezicht geel uitkomt kan ook door lichtinval en camera zijn...
Edit: lelijk gezicht wtf?
Even wat non-poker pics gezocht:

Ja die vorige vond ik een lelijk gezicht hebben mag toch?:P Maar die jij hebt geplaats daarin tegen absoluut HOT!!!!:D
Vind het gezicht wat oud aandoen door make up maar door lichaam moet ik toch HOT zeggen (aan gezicht is te werken ♠_evil: ).
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Vind het gezicht wat oud aandoen door make up maar door lichaam moet ik toch HOT zeggen (aan gezicht is te werken ♠_evil: ).
yep,ze had je moeder kunnen zijn
Oorspronkelijk gepost door falcone1983
Ridiculously high standards ITT.
This!
Ik vind deze vrouwen ook niet allemaal even knap. Maar how zeg...
Kan me niet inbeelden dat de gemiddelde pokerspeler/mod/CM/internetdork niet alles zou over hebben voor een GF die al half zo mooi is als de gemiddelde vrouw ITT.
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Kan me niet inbeelden dat de gemiddelde pokerspeler/mod/CM/internetdork niet alles zou over hebben voor een GF die al half zo mooi is als de gemiddelde vrouw ITT.
Klopt, alles wat binnen een straal van een halve meter durft te komen is doorgaans al niet eens veilig bij mij.
Oorspronkelijk gepost door Arjon
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Kan me niet inbeelden dat de gemiddelde pokerspeler/mod/CM/internetdork niet alles zou over hebben voor een GF die al half zo mooi is als de gemiddelde vrouw ITT.Klopt, alles wat binnen een straal van een halve meter durft te komen is doorgaans al niet eens veilig bij mij.
Hahaha
Halve meter maar?
Dodododododododododododododododododo!
Ze staat sinds dat artikel op mijn bureaublad te pronken