Ga naar het forum
Hulp! Iemand die op...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hulp! Iemand die op Amazon.de iets kan kopen voor mij

9 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
1,165 Weergaven
Maarten84
PokerStrategist

Zoals de titel zegt, zoek ik iemand die iets op Amazon.de kan kopen voor mij.... Is een simpel boekje :). Ik betaal je terug of op je bankrekening, of op Stars. Eventueel geef ik je zelfs iets extra.

Als je me wil helpen, voeg me dan even toe op skype--> Abt_Martinus

8 reacties
NLDPeter
PokerStrategist

bol.com?

iamthedanger
BlackMember

Je mag m wel lenen hoor ;O

Maarten84 Topicstarter
Maarten84
PokerStrategist

Ik ben Neil Strauss en ik heb het boek wat ik nodig heb enkel in Duitse shops gevonden, daarom zou ik er ook wat hulp bij moeten hebben. Ik heb zelf geen VISA, paypal, ... Toch bedankt voor jullie hulp.

iamthedanger
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Maarten84
Ik ben Neil Strauss en ik heb het boek wat ik nodig heb enkel in Duitse shops gevonden, daarom zou ik er ook wat hulp bij moeten hebben. Ik heb zelf geen VISA, paypal, ... Toch bedankt voor jullie hulp.

Hai Neil, heb geen paypal oder VISA :(

SlaxX
Oldschool Grinder

Ik heb zelf ook geen kredietkaart, maar gebruik het volgende:
https://www.wirecard.com/wirecard/

Het werkt als een kredietkaart en je kan het aanvullen door een overschrijving te doen van je bankrekening.

Misschien is dat een oplossing :)

raymond20001
PokerStrategist

ik heb paypal, voldoende geld op staan, wil je wel helpen

ik kan ook wel helpen

Maarten84 Topicstarter
Maarten84
PokerStrategist

Edit: ashton helpt me verder :), toch bedankt allemaal

Ok, ik heb het volgende gevonden

We accept Visa, Visa Electron, EuroCard, MasterCard and American Express. If you have a German bank account you can also pay via direct debit (Bankeinzug)--if your order is delivered to Austria, you can also pay via direct debit from an Austrian bank account. In addition, you can pay per invoice (Rechnung) if the order is dispatched to a German address.

Het zou dus één van de volgende betalingsmethoden moeten zijn... en ik heb hier geen één van :).

Verzending is gratis volgens de site--> http://www.amazon.de/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&nodeId=505554 en het boek wat ik wil kopen kost €14.95. Laten we zeggen dat ik jou of €20 stort op je bankrekening als je van België bent of ik transfer 28$ op je Stars-account, dus €5 extra voor de moeite. Iedereen wie interesse heeft in deze 'deal', add me even op skype (Abt_Martinus).