Ik ga volgende week met mijn vriendin en twee van haar Geschwister naar de V.S., waar we een auto zullen huren en wat roadtrippen langs de Oostkust.
Maar, ze maakten de cruciale fout om mij de verantwoordelijkheid te geven over het samenstellen van de cd's voor in onze auto ♠_evil:.
Daarom zoek ik nog enkele platen zoals deze, die ons zo'n lekker marginale uitstraling zullen geven als we door het centrum van Boston aan het rijden zijn, met de bassen op het maximum.
Ik wil gewoon op die Amerikanen hun blik af kunnen lezen dat ze denken "silly Europeans..."
Oorspronkelijk gepost door kardago
Ik ga naar Amerika en ik neem mee... mijn credit card![]()
FYP
aloha
neem hondenkoekjes mee
persoonlijk vind ik je muziek keuze wel oké
maar ik denk als de politie je aanhoud in de USA en je hebt deze muziek opstaan en je komt uit Nederland
dan kan je zeker op drugshonden rekenen
aloha
neem hondenkoekjes meepersoonlijk vind ik je muziek keuze wel oké
maar ik denk als de politie je aanhoud in de USA en je hebt deze muziek opstaan en je komt uit Nederland
dan kan je zeker op drugshonden rekenen![]()
Gelukkig kom ik uit België.
Oorspronkelijk gepost door Lamapalooza
aloha
neem hondenkoekjes meepersoonlijk vind ik je muziek keuze wel oké
dan kan je zeker op drugshonden rekenen![]()
Gelukkig kom ik uit België.
en heb je al een wietpas
dat ene hardcore nummer met de intro en stem van sonne (rammstein). weet alleen niet meer hoe die heet, maar dat is echt een heerlijk nummertje in de auto! Van het weekend nog keihard gedraaid toen ik om 3 uur snachts door belgie heen knalde:D