Ga naar het forum
Ik ga op vakantie e...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Ik ga op vakantie en neem mee....

18 Berichten
12 Gebruikers
0 Reacties
1,214 Weergaven

Bijna is het zover en zal ik voor een weekje naar Duitsland gaan om even wat energie te tanken voor het komende jaar.

Een mooi moment om het aloude 'ik ga op vakantie en neem mee-spel' uit de kast te halen :P

De eerste poster noemt een item, de volgende poster herhaalt dit item en voegt er één aan toe!

Welke spullen mag ik echt niet vergeten? Let me know!

17 reacties
GiveMeMonies
PokerStrategist

Ik ga op vakantie en neem mee een koffer.

Lijkt me wel zo handig :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik ga op vakantie en neem mee: Een koffer en pokerboeken

je moet toch wat studeren in je vrije tijd :D

Sharkking89
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door calimero1981

ik ga op vakantie en neem mee: Een koffer, pokerboeken en de vriendin(je moet toch wat te doen hebben)

GiveMeMonies
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Sharkking89

Oorspronkelijk gepost door calimero1981

ik ga op vakantie en neem mee: Een koffer, pokerboeken en de vriendin(je moet toch wat te doen hebben)

Ik ga op vakantie en neem mee: Een koffer, pokerboeken, de vriendin en een keuken ( dan heeft de vrouw ook nog wat te doen :D )

Ik ga op vakantie en neem mee: een koffer, pokerboeken, de vriendin, een keuken (hoe weten we niet, maar we nemen hem mee) en natuurlijk schoon ondergoed (ja, echt).

raymond20001
PokerStrategist

Ik ga op vakantie en neem mee: een koffer, pokerboeken, de vriendin, een keuken (hoe weten we niet, maar we nemen hem mee) en natuurlijk schoon ondergoed (ja, echt), 10 kilo cocaine

Sharkking89
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door raymond20001
Ik ga op vakantie en neem mee: een koffer, pokerboeken, de vriendin, een keuken (hoe weten we niet, maar we nemen hem mee) en natuurlijk schoon ondergoed (ja, echt), 10 kilo cocaine

Ik ga op vakantie en neem mee: een koffer, pokerboeken, de vriendin, een keuken (hoe weten we niet, maar we nemen hem mee) en natuurlijk schoon ondergoed (ja, echt), 10 kilo cocaine(al vraag ik me af hoe je dit mee wilt krijgen) en een dommel

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik ga op vakantie en neem mee: een koffer, pokerboeken, de vriendin, een keuken (hoe weten we niet, maar we nemen hem mee) en natuurlijk schoon ondergoed (ja, echt), 10 kilo cocaine(al vraag ik me af hoe je dit mee wilt krijgen) een dommel en geld

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik ga op vakantie en neem mee: een koffer, pokerboeken, de vriendin, een keuken (hoe weten we niet, maar we nemen hem mee) en natuurlijk schoon ondergoed (ja, echt), 10 kilo cocaine(al vraag ik me af hoe je dit mee wilt krijgen) een dommel, geld en je auto

Rogier
Oldschool Grinder

Ik ga op vakantie en neem mee: een koffer, pokerboeken, de vriendin, een keuken (hoe weten we niet, maar we nemen hem mee) en natuurlijk schoon ondergoed (ja, echt), 10 kilo cocaine(al vraag ik me af hoe je dit mee wilt krijgen) een dommel, geld, je auto en condooms

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik ga op vakantie en neem mee: een koffer, pokerboeken, de vriendin, een keuken (hoe weten we niet, maar we nemen hem mee) en natuurlijk schoon ondergoed (ja, echt), 10 kilo cocaine(al vraag ik me af hoe je dit mee wilt krijgen) een dommel, geld, je auto, condooms en mijn hond

krikke482
Oldschool Grinder

ik ben pas op vakantie geweest ^^

bobm78
Poker Player

Ik ga op vakantie en neem mee: een koffer, pokerboeken, de vriendin, een keuken (hoe weten we niet, maar we nemen hem mee) en natuurlijk schoon ondergoed (ja, echt), 10 kilo cocaine(al vraag ik me af hoe je dit mee wilt krijgen) een dommel, geld, je auto, condooms, mijn hond en mijn hoofd ( rest vergeet ik toch ).

Angstzweet
PokerStrategist

(mod-edit: Laten we het leuk houden ;) )

Benjike316
PokerStrategist

Ik ga op vakantie en neem mee: een koffer, pokerboeken, de vriendin, een keuken (hoe weten we niet, maar we nemen hem mee) en natuurlijk schoon ondergoed (ja, echt), 10 kilo cocaine(al vraag ik me af hoe je dit mee wilt krijgen) een dommel, geld, je auto, condooms, mijn hond en mijn hoofd (rest vergeet ik toch), een zakmes

pbijvoet
PokerStrategist

Ik ga op vakantie en neem mee: een koffer, pokerboeken, de vriendin, een keuken (hoe weten we niet, maar we nemen hem mee) en natuurlijk schoon ondergoed (ja, echt), 10 kilo cocaine(al vraag ik me af hoe je dit mee wilt krijgen) een dommel, geld, je auto, condooms, mijn hond en mijn hoofd (rest vergeet ik toch), een zakmes, een laptop (wil toch een paar sessies kunnen pokeren),

Benjike316
PokerStrategist

Ik ga op vakantie en neem mee: een koffer, pokerboeken, de vriendin, een keuken (hoe weten we niet, maar we nemen hem mee) en natuurlijk schoon ondergoed (ja, echt), 10 kilo cocaine(al vraag ik me af hoe je dit mee wilt krijgen) een dommel, geld, je auto, condooms, mijn hond en mijn hoofd (rest vergeet ik toch), een zakmes, een laptop (wil toch een paar sessies kunnen pokeren), kledij (omdat we anders snel worden gearresteerd)