en het is iets nieuws op deze site
Oorspronkelijk gepost door Horemanske
Waar staat black member????![]()
Om toch nog een beetje exclusiviteit te bewaren hebben we deze optie er uit gelaten :P. De Blackmember Party's blijven voor de echte grinders onder ons.
Oorspronkelijk gepost door Pstrats
En het heet PUNTEN KOPEN!Prima prijzen ook. Vooral bij de 12 maanden packages. Lekker fulltime spelen bij mijn niet getrackte favoriete poker room. Bye bye, zwaai zwaai matige iPoker software. ♠_biggrin:
Wanneer je bij de eerste 100 bent die een gold of hoger package kopen, krijg je er binnenkort een gratis HEM 2 licentie bij. Deze heeft normaal een waarde van $95, dus wanneer je geïnteresseerd bent, wacht niet te lang.
maar stel je koopt de diamond package
dat is dus 7500 punte per maand x 12 = 90.000 per jaar
tellen die dan ook voor life time voor blackmember dan?
dus als je 6 package koopt zal je lifetime punte toch wel meer zijn dan de 500.000
niet dat iemand 6x diamond zal kope denk ik
Ja, deze punten tellen inderdaad mee voor je lifetime Strategypoints. Gok niet dat er mensen zijn die zo ver zullen gaan voor het behalen van de Blackmember status, maar het is niet onmogelijk!
Oorspronkelijk gepost door Melvin
Ja, deze punten tellen inderdaad mee voor je lifetime Strategypoints. Gok niet dat er mensen zijn die zo ver zullen gaan voor het behalen van de Blackmember status, maar het is niet onmogelijk!![]()
Als ik morgen Euromillions win, koop ik Black Member. Gewoon omdat ik het dan kan :)!
Oorspronkelijk gepost door Lamapalooza
Oorspronkelijk gepost door Melvin
Ja, deze punten tellen inderdaad mee voor je lifetime Strategypoints. Gok niet dat er mensen zijn die zo ver zullen gaan voor het behalen van de Blackmember status, maar het is niet onmogelijk!![]()
Als ik morgen Euromillions win, koop ik Black Member. Gewoon omdat ik het dan kan :)!
hahais wel grappig dan
ben je de EERSTE bm zonder ervoor te hoeven pokeren