Ga naar het forum
‘Internet Explorer ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] ‘Internet Explorer 6 voor mensen met lage intelligentie’ :)

129 Berichten
26 Gebruikers
0 Reacties
6,279 Weergaven
mvd1978 Topicstarter
mvd1978
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door 12disciples
...
Het heeft te maken met het feit, dat in de weekends de pc vooral gebruikt wordt door mijn vrouw en kinderen, daar ik de rest van de week bijna hele dagen achter het ding zit omdat ik bezig ben daarin mijn inkomsten te verdienen.
...

Dus je hebt 1 pc voor gehele familie terwijl jij je er inkomsten mee moet verdienen? Mag hopen dat je kids geen virus in huis halen. Dag inkomen voor die dagen....

MeanGreen
PokerStrategist

Ze moeten die browsers 5 jaar nadat ze zijn uitgekomen gewoon automatisch laten deïnstalleren, dan hoeven intelligente mensen (zoals developers) hun software niet in 19 verschillende browserversies te testen.

Gelukkig is voor mijn werkgever de verdeling IE:Alle overige ongeveer 95%:5%, maar dan nog hebben we IE9, 8, 7 en 6...

ik gebruikte al firefox op mijne 12e, was ik toen al slimmer dan gemiddeld volwassen mens die IE6 gebruikte? :coolface:

12disciples
PokerStrategist

@mvd1978,

Is die pc opmerking als sarcasme bedoeld of serieus?

caroline29632
BlackMember

@mvd1978,

Weet je wel wat sarcasme is? Hoe kan die zin ooit sarcastisch zijn? Wat zou hij dan bedoelen?
Vind het zelfs niet echt een vreemde vraag. Als je thuis werkt, wil je toch wel een eigen computer hebben. Zeker met 4 (!) kinderen.

wauss
PokerStrategist

@mvd1978,

Ik denk dat hij het serieus bedoeld en ik kan ook wel begrijpen waarom. Als jij jou gezin onderhoud met die computer is deze dus best wel belangrijk in je leven. Niet lullig bedoeld verder maar kinderen halen soms gemene virussen binnen. Ik weet verder niet hoe het er financieël aan toe gaat, maar het lijkt mij niet onverstandig werkcomputer en vrijetijdscomputers gescheiden te houden.

oscaar10
Elite Grinder

Toch vreemd hoe je van een artikel over webbrowsers bij evolutietheorie en creationisme kan uitkomen. Daar kan "Het Grote Associatie Topic" nog iets van leren. :D

wauss
PokerStrategist

Ik vond het een zeer interessante discussie :) Jammer genoeg dat ik het las was iedereen al weg :(

12disciples
PokerStrategist

Dank je Wauss,

Je slaat de spijker op zijn kop. Door allelerlei omstandigheden zijn we de laatste jaren afegzakt naar bijstandsniveau, waardoor ik maar 1 goede pc heb en 1 wat verouderd model als reserve.

@Caroline,

Wie ben jij om over een ander te oordelen op deze manier. Ik zit noodgedwongen in deze situatie, een te lang verhaal om uit te leggen.
Zoals ik al eerder heb gemeld, zoals jij nu met mij omgaat door je minachtende reactie over mijn verantwoording naar mijn gezin, bevestig je perfect wat ik bedoel met hoe wij in dit land "beschaafd" met elkaar omgaan. Je doet een poging om mij te kleineren, terwijl je schijnbaar geen besef hebt, dat er misschien in Nederland wel mensen zijn die gigantisch moeten knokken om te overleven.

caroline29632
BlackMember

Dank je Wauss,

Je slaat de spijker op zijn kop. Door allelerlei omstandigheden zijn we de laatste jaren afegzakt naar bijstandsniveau, waardoor ik maar 1 goede pc heb en 1 wat verouderd model als reserve.

@Caroline,

Wie ben jij om over een ander te oordelen op deze manier. Ik zit noodgedwongen in deze situatie, een te lang verhaal om uit te leggen.
Zoals ik al eerder heb gemeld, zoals jij nu met mij omgaat door je minachtende reactie over mijn verantwoording naar mijn gezin, bevestig je perfect wat ik bedoel met hoe wij in dit land "beschaafd" met elkaar omgaan. Je doet een poging om mij te kleineren, terwijl je schijnbaar geen besef hebt, dat er misschien in Nederland wel mensen zijn die gigantisch moeten knokken om te overleven.

Lol, ik zeg bijna exact hetzelfde als Wauss en kijk wat voor een verschillend antwoord. :D

@ 'Knokken om te overleven.' Zo erg zal het wel niet zijn als je een computer hebt en online poker speelt :tongue:. Je kleineert jezelf trouwens alleen maar, door je steeds in een slachtofferrol te duwen.

Samwise90
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door caroline29632

Dank je Wauss,

@Caroline,

Lol, ik zeg bijna exact hetzelfde als Wauss en kijk wat voor een verschillend antwoord. :D

@ 'Knokken om te overleven.' Zo erg zal het wel niet zijn als je een computer hebt en online poker speelt :tongue:. Je kleineert jezelf trouwens alleen maar, door je steeds in een slachtofferrol te duwen.

De laatste zin slaat de spijker op zijn kop als je het mij vraagt.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ben dat niet met je eens Caroline.

Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten en heb me er uit weten te worstelen o.a. door toch te pokeren e.d. Pokeren kan een uitkomst bieden (zowel qua financiën als mentaal), namelijk het idee dat je er nog iets aan kunt doen. Het is echter geen wondermiddel.

Mensen verschillen nou eenmaal en sommigen komt het gewoon niet aanwaaien. Om dat belachelijk te maken vind ik niet echt cool. Net als bij poker kun je ook in je leven periodes meemaken dat het gewoon echt niet lukt, wat je ook doet.

Overigens ben ik het er wel mee eens dat je werk/poker en gezin qua computer absoluut gescheiden moet houden!

Financiële problemen kunnen allerlei oorzaken hebben en zijn niet zomaar op één hoop te gooien.

caroline29632
BlackMember

Ik denk dat voor geld poker spelen, voor weinig mensen met financiele problemen een goed idee kan zijn... Goed dat het bij u een oplossing was, maar ik denk dat algemeen gezien een kansspel spelen als je het niet breed hebt alles alleen maar erger maakt.

Jullie discussiëren ook over alles.Discussieer! :coolface:

caroline29632
BlackMember

Heb van de hele dag nog geen vis gezien. Een mens moet iets doen he. :D

12disciples
PokerStrategist

Wat bedoel je met een mens moet iets doen?

Andere mensen kleineren omdat je niet gelooft dat ze afgelopen jaren hebben moeten knokken om te overleven?

Enig idee hoe het is wanneer je bij je kinderen de gaten in de schoenen ziet, maar geen geld heb om schoenen voor ze te kopen?

Wat betreft de pc: Die heb ik 3 jaar geleden aangeschaft door een meevaller van de belasting met het oog op mijn idee om via internet geld te gaan verdienen en omdat de kinderen voor school een pc nodig hebben.

Wat betreft het poker. Ik heb nog nooit gestort, ik doe het met het startkapitaal van hier en speel alleen maar als hobby.
Voor de duidelijkheid, met geld verdienen via internet doel ik dus niet op poker, want dat heb ik nergens gezegd.

Ik sta overigens niet te kijken van je reactie, want deze reactie is een van de vele vooroordelen die in Nederland leven. Problemen? Die hebben we niet in Nederland, daar hebben mensen zelf voor gekozen of iets in trent.

Ik vraag me dus af wie er nu arrogant is en alle realiteitszin heeft verloren.

Ik weet wat er met mij mis is?

Jij enig idee hoe dat met jezelf zit?

kokkie1975
PokerStrategist

verbeter de wereld begin met je zelf !!!!!!!!!!!!!!!!!!

oscaar10
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door wauss
Ik vond het een zeer interessante discussie :) Jammer genoeg dat ik het las was iedereen al weg :(

+1

caroline29632
BlackMember

Ik snap het niet meer. Wat wil je nu horen?
Je bent echt heel arm. Ik wist niet dat er zulke arme mensen zijn in Nederland. Heb echt medelijde met je. Moet ik je 5$ sturen om brood te kunnen kopen?

En dat allemaal omdat ik vroeg wrm je geen 2 computers had als je thuis werkt :D. Met u valt niet echt fijn te discucieeren. Ik zeg eigenlijk nergens iets kleinerend, maar blijkbaar wil je dat ik je kleineer? Ik kan niet volgen.

Mss kan je je tijd beter gebruiken dan te discussieren op het internet.

caroline29632
BlackMember

Owja, vind het wel een beetje vreemd dat je voor geld speelt. Kan je dat dan niet beter afhalen om schoenen te kopen?
En ik denk zeker wel dat er arme mensen zijn in Nederland. Ik geloof alleen dat het gros ervan zijn tijd niet verdoet op een pokerforum.