Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

Ipad 2

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
356 Bekeken
AmsterdamCalling

Ik heb een vraag betreffende de Ipad 2. De specs enzo staan allemaal wel op internet maar die zeggen me niet zoveel.

Werkt de Ipad 2 echt als een laptop dwz kan je perfect foto's maken, video's bekijken, excell en word gebruiken. Zeker dat laatste is erg belangrijk voor mij.

Alvast dank voor uw reactie

Beantwoorden
Citeren
5 replies
crazyguy

Foto's bekijken en ook filmpjes bekijken gaan mijns inziens heel erg goed op een IPad of dergelijk tablet.
Word documenten of excell sheets gaan al een stuk minder omdat je geen fysiek toetsenbord hebt maar een touchscreen, wat ik bij typen erg hinderlijk vind. Wel zijn er bijvoorbeeld hoesjes met zo'n fysiek toetsenbord te koop maar vaak zijn die vrij prijzig en zijn vrij klein.

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling

Oorspronkelijk gepost door crazyguy
Foto's bekijken en ook filmpjes bekijken gaan mijns inziens heel erg goed op een IPad of dergelijk tablet.
Word documenten of excell sheets gaan al een stuk minder omdat je geen fysiek toetsenbord hebt maar een touchscreen, wat ik bij typen erg hinderlijk vind. Wel zijn er bijvoorbeeld hoesjes met zo'n fysiek toetsenbord te koop maar vaak zijn die vrij prijzig en zijn vrij klein.

ok, maar ik heb dan vooral excell nodig om enkel een paar getallen in de vakjes in te vullen (tijdens mn onderzoek). Dus niet echt tekst. Denk je dat dat te doen is? Het probleem is dat ik zeg maar circa 8 uur buiten ben en de ipad volgens internet 10 uur mee kan gaan, een laptop veel minder (behalve zon intens dure laptop).

Beantwoorden
Citeren
crazyguy

ik zou niet weten hoe dat werkt, heb geen excell op mijn ipad. maar voor een paar kleine dingetjes invullen zal het waarschijnlijk geen probleem moeten zijn.

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling

k bedankt, verder wel tevreden?;)

Beantwoorden
Citeren
JinEX

me ipad vind ik wel handig
heb The New Ipad :D
lekker donderdag avond met een paar vrienden naar Oberhausen gereden
en lekker lang in de rij gestaan haha

zelf niet met excel ofzo gewerkt op een ipad
gebruik daarvoor wel me macbook :P

vriend van me heeft een zo'n samsung tablet
vind zelf een ipad toch wel pretter werken
en vind zelf dat de touch screen van een Ipad wel wat nauwkeuriger is dan andere tablets

Beantwoorden
Citeren