Ga naar het forum
Google is watching ...

Meldingen
Alles wissen

Google is watching (anoying) you

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
476 Weergaven
Frietje1986

Nu ben ik sinds een maandje of 2 weer lekker met poker bezig ... en mijn hele spamvak van Gmail puilt uit van de "promoties", "bonussen" en "claim now free games"

Waar ze vandaan komen??? Ik zou het niet weten. Maar voor iedere afzender die ik eruit filter komen er drie terug. Wie de neuk zijn Youri Jacobs en Andy Thomas?!?

NEEN! Ik ga niet spelen op virtuele-jackpot-tutti-frutti-winne-winne-gokkasten ... En NEEN! Ik ga niet rouletten, black jacken, dobbelen of wat dan ook dat minEV is!

Ik drink nog liever een pul hoerenkots dan dat ik hieraan begin.

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
KingKlaas

Account op titan misschien?

Die lui verkopen volgens mij de e-mail-adressen.
Sinds die tijd zit mijn mailbox ook vol met die poep :rage:

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Ik denk ook dat het van de rooms afhangt, en dan nog lijkt het random. Ik krijg nog altijd totaal niets van gambling spam op mijn GMail account. Maar mijn vrouw kreeg enkele uren nadat ze een account opende op Poker770 (ook iPoker - wellicht geen toeval) al direct spam.

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling

dit is dus de reden waarom ik voor pokerdingen en onzin een apart emailadres heb. echt heel lame.

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling

Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
dit is dus de reden waarom ik voor pokerdingen en onzin een apart emailadres heb. echt heel lame.

edit: het komt niet door google btw

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Ik kreeg ze alleen op het email adres dat ik voor FTP had.

Verder eigenlijk weinig last van, maar ik sta meestal ook geen cookies toe en surf meestal op de kleine EEE-pc

Beantwoorden
Citeren