Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Iphone 3GS

29 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
1,398 Weergaven
elrio

Ik heb mijn oude GSM nu al een jaar of 5 denk ik en er begint slijt op te komen :D! Moet beginnen denken aan een nieuw mobieltje. Dan komt natuurlijk de nieuwe Iphone in beeld. Alleen is deze wel redelijk duur en in belgie met abbonement te kopen.

Zijn er Pokerstrategen met Iphone ervaringen die me kunnen de Iphone aanraden/afraden?

Grtz

28 reacties
Marple08

Ik ben redelijk verslaafd aan mijn iPhone, redelijk coole apps die ik voorgebruik voor mijn trading. Nadeel is echter dat de technologie opzich niet de allerbeste is. Grootste nadeel is de ontvangts, die is af en toe echt grottenslecht.

iamthedanger

Oorspronkelijk gepost door elrio
Ik heb mijn oude GSM nu al een jaar of 5 denk ik en er begint slijt op te komen :D! Moet beginnen denken aan een nieuw mobieltje. Dan komt natuurlijk de nieuwe Iphone in beeld. Alleen is deze wel redelijk duur en in belgie met abbonement te kopen.

Zijn er Pokerstrategen met Iphone ervaringen die me kunnen de Iphone aanraden/afraden?

Grtz

ik weet dat timothy er een heeft en nog wat andere members dus kom er maar in luie belg!

voor dezelfde prijsklasse, en zonder abonnement, kan je eens rondvragen voor een nokia n900... die is wel reteslecht verkrijgbaar in België op dit moment

Gebruik je verder ook alles van MAC of valt dat mee. Want tegenwoordig zijn er echt genoeg leuke telefoons te krijgen en voor een betere prijs dan de Iphone. Ik heb wel een HTC Magic voor je te koop;)

Klopt het dat jullie in België voor een toestel bi jmoeten betalen bij een abonnement?

Ruleza

Nee die Nexus is een flop. Ik zou gaan voor idd een 3GS (of wachten tot 4g na de zomer?) en anders de HD2, zelfde touchscreen tech. Mooi dingetje ook..

Ruleza

k alecos, was zelf volledig niet op de hoogte of het iets was, men vader zei er iets over...

Dan wordt het wss ook een 3GS voor mij :D

elrio Topicstarter
elrio

Oke, 3GS it is :D

Nu nog een beslissing maken om de 16GB te nemen of er 100 € meer voor neer te tellen en de 32 GB te nemen.

Grtz

dejoere

Goeie keuze, de 3gs is echt nice, ik heb de 3g en ik vind dat de beste gsm ( op de 3gs na dan) en abbonoment bij nemen dat moet niet in belgië

er is geen alternatief voor het beste

Herseel

/thread

Netraider

Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
er is geen alternatief voor het beste

Dit.

Heb zelf de 3GS 32gig, prachttoestel

batterij had iets beter gekund maar ik ben continu in de buurt van ofwel laptop of desktop of autodocking station dus kan hem overl opladen (als het al nodig is natuurlijk)

de app store is geweldig

de videobewerkingssoftware die beschikbaar is om te monteren en kleurcorrecties uit te voeren op de iphone zelf zijn echt geweldig

camera is ook nog wel goed, alleen niet zo in laag licht (maar das bij alles zo)

ik zou kunnen doorgaan maar tis gewoon een aanrader :)

Wat kost die toestel in België dan? En bij jullie zit er nooit een toestel bij het abonnement? Zijn ze dan ook extra goedkoop?

batterij gaat superlang mee tenzij je constant op 3G/wifi/spelletjes zit

Vice1

Ik heb er ook 1 en ben er heel blij mee!

Alleen gister liet ik hem vallen en toen brak het scherm in 1000 stukjes.. Dat is wel ff nadeel. Het laten maken komt al snel rond de 80 euro ofzo tenzij je het zelf aandurft :rolleyes:

Oorspronkelijk gepost door Ruleza
k alecos, was zelf volledig niet op de hoogte of het iets was, men vader zei er iets over...

Dan wordt het wss ook een 3GS voor mij :D

Het idee is prima, daar niet van. Maar dat ding dat heeft gewoon een pak kinderziektes en daar zit je echt niet op te wachten. Verder is er natuurlijk een enorme achterstand wat betreft de beschikbaarheid van apps, een achterstand die ook nooit ingehaald wordt waarschijnlijk.

elrio Topicstarter
elrio

De 32GB gekocht vandaag :D Gogogogogogo

Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
batterij gaat superlang mee tenzij je constant op 3G/wifi/spelletjes zit

waarom zoveel geld geven voor een toestel met al die functies, als je ze toch niet gebruikt...