Ga naar het forum
Kunt jullie me alst...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Kunt jullie me alstublieft helpen ....

27 Berichten
12 Gebruikers
0 Reacties
2,142 Weergaven
Sharkking89
PokerStrategist

HANDOUT

Nederland op het Europees kampioenschap voetbal 2008
( Niederlanden bei der Fußball-Europameisterschaft 2008)

Algemene informatie over het kampioenschap en het Nederlands elftal

• Het Europees kampioenschap voetbal 2008 vindt van 7 tot 29 juni plaats in Zwitserland en Oostenrijk.
• In totaal spelen er 16 (zestien) elftallen op het Europees kampioenschap.
• De bondscoach van Oranje is Marco van Basten. Hij geldt als een van de beste aanvallers van zijn tijd en werd met Oranje Europees kampioen in het jaar 1988.
• Spelers van internationale topclubs zoals Arjen Robben, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart en Edwin van der Sar maken het Nederlands elftal favoriet om de titel in de wacht te slepen.
• Het Europees kampioenschap voetbal is dit jaar het grootste voetbal evenement.

Kwalificatie voor het Europees Kampioenschap

• Als organiserende landen zijn Zwitserland en Oostenrijk automatisch gekwalificeerd voor het Europees kampioenschap voetbal 2008.
• In de kwalificatierondes speelde het Nederlandse elftal in groep G tegen Roemenië, Bulgarije Slovenië, Albanië, Wit-Rusland en Luxemburg en werd tweede achter Roemenië.

Indeling Nederlands Elftal op het Europees Kampioenschap

• Nederland zit ingedeeld in groep C met Roemenië, Italië en Frankrijk. Deze groep werd ook “de Groep des Doods" genoemd omdat het alle 4 sterke landen zijn. De 2 sterkste landen zullen afvallen, en de 2 mindere moeten het toernooi verlaten.

Heb hem iets aangepast..

viewer88
Oldschool Grinder

Algemene informatie over het kampioenschap en de nederlandse elftal

--> "en het nederlandse elftal"

Kwalificatie voor het Europeese Kampioenschap groepfase

--> kwalificatie voor de groepsfase van het Europees Kampioenschap

maken het Nederlandes ten favouriet op de titel.
-->maken het nederlandse elftal favoriet voor de titel

-->Groepfase van het Europees kampioenschap voetbal 2008:

In de kwalificatie speelde het Nederlandse elftal in groep G met Roemenië, Bulgarije Slovenië, Albanië, Wit-Rusland en Luxemburg en werd tweede naar Roemenië.

--> en werd tweede na Roemenië

Groep des Doods" genoemd om de sterke elftalen in een groep. Dat wil zeggen dat twee sterke elftalen afvallen, waar het eerst beide in de voorronde vooruitkomen.

--> "genoemd omwille van de sterke elftallen in deze groep. Dit betekent dat er twee sterke elftallen afvallen, ???

Sergenial Topicstarter
Sergenial
PokerStrategist

dankje...

Sergenial Topicstarter
Sergenial
PokerStrategist

is dat juist (spelling en grammatica)

nu kom ik ten slot van mijn presentatie en werd alles korte samenvatten.

Misschien dat je beter kan zeggen, "Tot slot nog een kleine (of korte) samenvatting van de presentatie van vandaag" ..... ofzoiets :)

Sergenial Topicstarter
Sergenial
PokerStrategist

danje het is erg goed ...

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Succes!