Misschien worden we ooit wel landgenoten
Oorspronkelijk gepost door anunaki
WIlders is zeg maar als een Waal in Vlaanderenniemand neemt hem serieus
Dat weet ik ook wel
Wahahhaahaha
Heb je die kaart wel eens goed bekeken?
Normaal ziet Nederland er een beetje uit als een hardlopend mannetje.
Nu is het net of hij in z'n broek heeft gepoept....
(No offense tegen de Vlamingen, het ziet er gewoon zo uit
)
Zo gek is het nog niet. Het is vroeger altijd zo geweest en uit de poll blijkt dat 42% het wel ziet zitten...
het ging me om die kaart...
Mij maakt het verder niet uit. Die tweedeling in België heb ik ook nooit begrepen.
Maar ja, in Zeeuwsch-Vlaanderen noemden we de rest van Nederland ook de 'overkant' toch? Net zoals ze aan de 'overkant' Zeeuwsch-Vlaanderen de eretitel 'reserve-België gaven...
Maar die kaart...
lol, dit ook:
Nederland krijgt er de haven van Antwerpen bij, een luchthaven
En als de Vlamingen niet willen, dan vallen we binnen en annexeren we de boel
Hmmm, annexeer Wallonië en ik kom bij jullie wonen dan...
Vlamingen zijn over het algemeen grotere assholes dan Walen hoor
Zagen en klagen terwijl ze met hun SUV en GPS door de buurt cruisen lol
Oorspronkelijk gepost door RidderSven
Zagen en klagen terwijl ze met hun SUV en GPS door de buurt cruisen
Ik besef wel dat iedereen hier wat loopt te spotten enzo... Niet erg, ik kan er wel om lachen :). Maar nu ik deze uitspraak lees vraag ik me echt wel af waar die vandaan komt, of waar die op gebaseerd is. Is dat het beeld dat jullie van ons hebben?
Bij mij niet in ieder geval.
Ik heb tot nog toe alleen positieve ervaringen met Vlamingen. Zo was ik eens met mijn brommer op vakantie in Vlaanderen toen mijn knalpijp er onder vandaan viel. Een fietsenmaker was twee uur bezig om het ding er weer onder te krijgen (oldtimer, dus niet zomaar verkijgbaar) opdat ik naar Zwolle terug kon rijden. Hij wilde er helemaal niets voor hebben!
Dit in tegenstelling tot een ervaring in de Ardennen. Daar kreeg ik pech met mijn oude camper. De wegenwacht sleepte me naar een camping annex garage. De man had twee dagen nodig voor hij er naar wilde kijken. Volgens die waalse wegenwachter en ook de garagehouder was het niet makkelijk te repareren.
Ik zag dat niet zo zitten en trok toch zelf (als technische noob) de moterkap maar eens open. Binnen een minuut had ik het defect gevonden (een schroefje uitgevallen) en werkte alles weer. Ondertussen kon ik wel 2 dagen campingkosten en onderzoekskosten gaan afrekenen....
(De ANWB heeft me later wel alles vergoed)
Sinds die tijd heb ik even genoeg van Wallonie en de Ardennen.
Z.
P.S. Overigens lopen er in Nederland meer A-h's rond, want we hebben meer inwoners en het percentage zal wel ongeveer gelijk liggen
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Nee, ik heb er gewoond.Vlak onder de Sassenpoort
![]()
Z.
Ahj, Is omdat er nu een nicht van me woont die gaat trouwen met nederlander.
Vlamingen zijn zeker wel aardige mensen, zeker in vergelijking met de gemiddelde hollander.
Ik hou van het vlaamse land
kom graag in Hasselt waar ik regelmatig muziek maak
Vlamingen zijn TOP
walen heb ik mindere erveringen mee
Zou er zelf geen probleem mee hebben (weet wel dat het niet heel serieus genomen moet worden)...
Wel onder een andere naam dan. Groot-Nederland, jak
Oorspronkelijk gepost door remmetje
Ik hou van het vlaamse land
kom graag in Hasselt waar ik regelmatig muziek maak
Vlamingen zijn TOP
walen heb ik mindere erveringen mee
Komt denk ik ook omdat wij vrij veel op vlamingen lijken in verhouding tot de hollanders.